Denne nettsiden siden har flyttet til Norskeinteriorblogger.no

onsdag 23. november 2011

Stjerner i sikte

Til spalten Månedens dille er vi så heldige å ha med oss MRS.HARDY. Manuela finner de tingene vi interiørbloggere er helt hektet på, akkurat denne måneden. Manuela har trendnese som få: nå har hun funnet en supertrend.

Da var det tid for månedens dille, og det er jo ikke bare én ting vi interiørbloggerne har dilla på. Men én ting er sikkert: vi er glad i stjerner! Det er forsåvidt ikke så rart, for de er flotte og de hører julen og adventstiden til. Stjernene kommer i all slags varianter, og kreative som vi er liker vi å lage dem selv og vi bruker gjerne leire, tapetrester, fimo, strikk eller småkvister.

Jeg vil benytte sjansen til å dele en liten "funfact" jeg lærte om stjerner i kveld: Visste du at solen er jordens nærmeste stjerne? Og forøvrig den største? Det er så mye å lære om stjerner at du vil ikke tro det! Men tilbake til stjernene i vår estetiske verden; Har du også hatt dilla på stjerner? Kankje du har noen i skjerfet ditt? På sønnens nye lekekoffert? På puta eller i julepynten eller adventskalenderen? Eller kanskje du har stjerner i øynene..?


KRONPRINSESSENE


HOME BY LINN


TAKHØYDE


POTRINAS POTLERIER


Jeg har også fått stjernedilla, se HER.

7 kommentarer:

Lisette sa...

Har et innlegg nå der stjerner som henger på trollhassel, pussig....da dere skriver om stjerner:)

KROnPRINSESSENE sa...

Helt klart en dille som alltid dukker opp hos meg på denne tiden av året...
Så her er det stjerner i mange varianter ;)
Kjekt med link til innlegget mitt.
Tusen takk!
Klem May Helen

takhøyde sa...

Herlig med sjterner i siktet!!
Fint året rundt!!
Gøy å bli linket her!!
Klem Heidi:)

Anne Grete sa...

Jeg elsker stjerner, og de kommer nok naturlig for meg spesielt nå når det nærmer seg jul.

Takk for link til mitt stjerneinnlegg :)

Klem

linn sa...

kjekt å få vere ein blant desse fine stjernene :)

Unknown sa...

Stjerner har forfulgt meg helt siden barndommen!
På ungdomsskolen danset jeg breakdance, og vi het "groovy girls star crew" (ja, haha, jeg vet!! :) ), jeg har tatovert stjerne på ryggen, fikk en hest som het "stjerna", på jobb i bhg het gruppa jeg hadde "stjernegruppa", så ja, jeg må innrømme å ha en kjærlighet for stjerner!
Og har da selvfølgelig masse stjerner i interiøret ( og smykker og skjerf! ) :)
Kan aldri få nok av stjerner :)
Eneste som mangler nå, er vel at jeg blir en stjerne ;)

StephieB sa...

These are all so lovely - I especially like the one with the owl! Stephie x