Denne nettsiden siden har flyttet til Norskeinteriorblogger.no

tirsdag 8. november 2011

Månedens nykommer. Vi elsker...

DOTTY LOVE! Det beste med utfordringene er å få så utrolig mye bra inspirasjon. Og det nest beste er å få muligheten til å oppdage nye blogger som får hjertet til å gjøre et lite hopp. Kanskje er det fantastisk interiør, eller den lille orginale touchen som gjør det ekstra spennende. Da jeg satt og gikk igjennom alle bidragene i går kveld (eller egentlig i natt, selv om jeg iherdig prøver å komme meg i seng før 24.. Lykkes sjelden..), kom jeg over en sånn blogg. Jeg synes Dotty Love er så kult og passe laidback, og med interiør midt i mitt inspirasjonsfelt om dagen. Deilig følelse, deilig inspirasjon, akkurat som hos så maaaaaange av dere her på NIB.



Puter av gamle strikkagensere og herlig fargemiks.


Et opprinnelig respatexbord har fått ny bordplate i tre.




Fiin julekalender! Klikk deg inn til de flinke jentene i DOTTY LOVE for å se mer.

Bilder er sendt over til Birthe i BOLIGPLUSS, forresten. Nå venter vi bare på hvem som blir finalistene denne gangen:)

11 kommentarer:

http://www.pattern-addiction-and-more.blogspot.com sa...

Hej - I think, it is very good, that you colour your interior with these accessories - only white is boring! We have such a lot of blogs, with everything in white...My opinion is: colour your life!
You are right to do it - winter is already white and grey, so a little bit colour is wonderful!
Hugs, Barbara

Heather sa...

This looks so lovely and cozy!~

designhund sa...

har de fint plassert i min blogroll;)))

Unknown sa...

Oj, disse har jeg ikke sett før, skal sjekke opp, søt og kul stil!

nádya sa...

I loved the colours...not to mention the grey&yellow combination!!!! Incredibly fresh and unique!!! Excellent job!!!

Anonym sa...

Dette må jeg sjekke ut! :)

Spennende å se hvem som blir
finalistene denne gangen! :)

Klem Ida

Thelma Louise sa...

anderledes..og det er alltid gøy å se...hver sin smak..)) variasjon og mangfold liker vi..))

Anonym sa...

Herlige bilder, fin fargekombinasjon og kuult respatexbord! Dette må jeg kikke mer på! :)

Precious Home sa...

Oh! Så spennende!
Utrolig flotte premier denne gangen!

Brigg sa...

fiiiin! og guri... det respatexbordet var fantastisk!

Dotty-love sa...

Tusen takk for fine kommentarer, god helg!