Denne nettsiden siden har flyttet til Norskeinteriorblogger.no

tirsdag 13. september 2011

Elisabeth Heier

Håper dere tar varmt imot ELISABETH HEIER. Velkommen som ny blogger her på NIB, vi gleder oss til å følge deg!

I bloggen møter vi designklassikere som den herlige Scandiastolen blandet med betong og hvite rene flater. Det blandes så herlig med deilig varmende skinn og duse kremfarger. Jeg føler helt hit at det er lunt og vakkert hjemme hos Elisabeth, og liker så godt hvordan hun blander inn funn fra naturen.



ELISABETH HEIER

16 kommentarer:

Anne Grete sa...

Flott blogg, takk for tips!

Ps: har sendt dere en mail for en ukes tid siden.. fått den?
:)

GodTid sa...

Så fiiin blogg! Denne likte jeg veldig godt!:)

NIB sa...

Hei Potrinas Potlerier:
Jeg finner ikke mailen din nå, søkte opp bloggnavnet ditt der, men det kom ikke opp noe. Send den gjerne på nytt:)

A

sa...

Nydelig hjem! Skal inn å titte mer her :O)

Carinaklem

KROnPRINSESSENE sa...

Fant denne bloggen for ikke så lenge siden jeg også...
Veldig fin og inspirerende :)
Lykke til!

Anne Grete sa...

:)

Da har jeg videresendt mailen, har merket den fra potrinaspotlerier :)

Kristin sa...

Super fin blogg som må følges videre!!

Vigleik sa...

Kjempeflott blogg. Har allerede lagt henne til i blogglisten min. Alltid spennende med nye blogger som man kan utforske.

vigleik

Elisabeth sa...

Dette var utrolig koselig å se på morgenkvisten!
Tusen takk NIB for flott presentasjon av bloggen min, og takk til alle dere som legger inn så herlige kommentarer og tilbakemeldinger : )

Må dere ha en fin dag alle sammen!

Klem Elisabeth

NIB sa...

Potrinas p:
Hei igjen! Du, finner fremdeles ingen mail fra deg. Har du riktig adresse tro? norskeinteriorblogger at gmail.com

solskinnsklem fra oss!

Gullkorn sa...

Så flotte bilder, gleder meg til å bli kjent med bloggen :)

Hanne

designhund sa...

Så vakkert!
Utrolig mange flinke bloggere det er:)
varmt velkommen!!!
Klem fra Tone

helen og gutta sa...

kjempefin blogg, takker for tipset

Martes atelie` sa...

Så fint.

hjertemynthe sa...

Gratulerer så mye til dere 2! Nydelige bilder dere har med dere resten av livet!

karianne e sa...

Hei. Fant Elisabeth sin blogg for noen uker siden. Er blitt en favoritt!!! :-)) En aledeles nydelig leilighet!!
mvh K