Denne nettsiden siden har flyttet til Norskeinteriorblogger.no

mandag 18. juli 2011

Paradisio

Sommerparadis hele måneden! Denne uken viser vi frem bilder fra utfordringen som gikk tidligere i måneden, og lar oss inspirere. Vi syns det er så spennende at det er så mange ulike stiler som treffer oss rett i magen, her er dagens utvalg:


STYLIZIMO har dekket sommerbord. Nina, bak bloggen, har en egen herlig signatur i sine bilder. Tine K som vase er super match med markblomstene.


LYKKE LEE har fin sofa på terassen. Morsomt skilt, og deilig med naturdetaljer mot det sorte maskuline. Fin balanse.


LISBETH SIN LILLE VERDEN har definisjonen på sommerparadis.


VOLO:NOMA har en oase av et sommerparadis. Tolix ute er og blir kult! Galvaniserte eksemplarer kan godt stå ute. Rislampene er prikken over i.

6 kommentarer:

LykkeLee♔ sa...

EG BLE LITT MÅLLØS NÅ. (og litt forskrekket.i god forstand)
At mitt bilde fikk være sammen med de store flotet bloggene og de fine jentene(og guttene) som står bak dem. så utrolig mangen inspirerende sommerparadis.
takk NIB jenter for at dere gjør dette mulig. uten dere hadde jeg ikke møtt så mangen flotte bloggere og blitr inspirert!! Jeg er ydmyk.
Hilsen Julia

Villa Wikan sa...

Flotte bilder, meget dyktige damer =)

Unknown sa...

VAKKERT

Unknown sa...

Lovely, lovely, lovely!!!!!
Besos, Victoria.

STYLIZIMO sa...

Tusen takk for FINE ord, søte dere <3
Jeg elsker disse utfordringene deres, og jeg blir like inspirert av alle de flotte bidragene som blir lagt inn.

Ha en fortsatt fin sommer, jenter!
klem Nina

Unknown sa...

Så morro og få lov til å bli vist i inspirasjons galler! Kjente at det varma godt, nib må være verdens beste nettsamfunn. Ha muligheten til å bli ispirert av så mange flotte blogger og interiør entusiaster fra hele norge(m.m) det er jo strålende.
Som de sa i en Toro reklame for noen år tilbake, sier også jeg. Vi er alle ingridienser i livets saus :D

Ha en fin sommerdag!