Denne nettsiden siden har flyttet til Norskeinteriorblogger.no

onsdag 1. juni 2011

Utfordring juni: Uterom

Det er tiden for late dager i sola dere, forhåpentligvis dukker varmen snart opp, og da må vi være klare med noen deilige uterom! Vi gleder oss veldig til å se hvor du skal kose deg med jordbær og is i sommer. Det er jammen 1.juni - og vi kan offisielt si at nå er det sommer! Jeg nyter synet av bildet under. Herlige Grünerløkka, og med PURPUR-Krista som stylist blir det jo aldri feil. Ta en kikk innom hennes herlige BLOGG.

Foto: Trine Thorsen via Purpur

NIB utfordringen annonseres den 1. i hver mnd. Utfordringen stenger den 7.juni kl. 21.
10 bidrag plukkes ut til finale og avstemming. 1-3 plass vinner fine premier. 20 bidrag vises i inspirasjonsgalleri.

Vi oppfordrer til å bli med i konkurransen med store bilder (min. bredde 500 px) uten vannmerke. Vi ønsker heller ikke collager. Dette øker sjansen for å bli plukket ut, da vi unngår tidsbruken ved å kontakte hver enkelt for orginalbilder. Alle kan delta, man trenger ikke være medlem. Ta frem dine aller beste bilder, og la deg inspirere!

Ditt bidrag vil kunne benyttes også i andre medier. Ved å delta i utfordringen aksepterer du dette.




36 kommentarer:

Anonym sa...

Gleder meg til å se mange flotte uterom

sandra sa...

Da skal jeg senke litt innspirasjon siden vi er i gang med total-oppfiksing av hage og trasse :)

Janicke sa...

Da får vi håpe at værmeldingen for vestlandet slår til, og at det blir sommer, sol og varme i helgen slik at jeg får tatt litt bilder. Slik det er nå, med regn, blåst og under 10 grader, ser det rett og slett bare bedrøvelig ut :)
Ønsker alle deltakerne lykke til og ha en fin langhelg :D

NIB sa...

Hei Cosmos! Vi gleder oss også veldig!!

Sandra - da er vi i samme båt. Jeg sitter og ser på en nitrist hage som ikke har rukket å få mer enn små stiklinger. Gleder meg til å finne inspirasjon til hvordan vi skal lage til!

Fru Hansen - sender deg godværstanker. Her er det sol, men det blåser slik at gebisset snart detter ut. Lovnader om sol sol sol over hele landet, da. Håper det blir fiiint!

Solveig

Duse Pasteller sa...

Herlig utfordring!
Men sliter litt her, med min vaklevorne altan i gammelgamle husets 3dje etasje... Og konstant REGN!
(bor i Bergen, vettu...)
Men vi får se hva jeg finner på! Artig å se alle de andres uansett!:)
Janni

Unknown sa...

Jeg sier det samme: Herli utfordring!
Gleder meg til å se alle de fine bidragene :D

Junk De Lux sa...

For en herlig utfordring! <3

NL sa...

Perfekt utfordring siden det er på tide å ta fatt i utejobben.

Project Vibes gate sa...

Siden vi enda ikke har kommet i gang med innredningen av verandaen gleder jeg meg til masse inspirasjon! Håper derfor at det dukker opp noen "små" by-løsninger også for oss som bor tett og i høyden ;) , ikke bare store flotte hager og terasser! Gleder meg!

Rarerina sa...

hehe, morsomt. Her nord har vi ikek det uttrykket der. Uterom. Her kaster vi ut alt som kalles utemøbler når sola stikker frem, kler på oss ullundertøy og hakker tenner i solveggen! I august kan vi kanskje gå barbent en sjelden dag. Så her er det lite fokus på uterommet. Jeg ønsker meg ordentlig sommer!

NIB sa...

Duse pasteller: Vi håper Bergen er grei med deg frem til den 7;-) Og gjeerne resten av sommeren også!!

Hanne: Ja, ikke sant? Vi gleder oss også til all inspirasjonen vi vet kommer. Jeg sitter med hodet nedi malingsbøtta og maler huset, men når det blir klart, DA skal det bli gøy å ta fatt! :)

NL: JA! Nå er det dags! Er så deilig når alt er klart den dagen det smeller til med 27 gr. og sol fra skyfri himmel. Det må jo komme? :)

Prosjekt Vibes: Håper også å få se byløsningen:)

Rarerina: ..og vi tenker ikke lenger enn til Sinsenkrysset vettu:) Håper dere får en VARM og god sommer i år, velfortjent hadde det vært:)

Juniklem, Ann Helen

Datt sa...

Kanskje at, når vi stiller med uterom, kan dere stille med sommervær?? :D Jatakk!

RosMari sa...

Spennende utfordring med mange inspirerende uterom. Første gang jeg deltar på NIB sin utfordring og jeg viser vår Pergola, som vi nyter gjennom hele sommeren. ROSEN

Junk De Lux sa...

Jeg så at noen etterlyser by-terrasser og lurte på om jeg kan stille med et innlegg til?

Hanne:)

NIB sa...

Heihei Hanne:)

Vi pleier å si at man kan delta med to bidrag:)

A

Katrine sa...

For en deilig sommerutfordring! Utrolig at dere har tid til juni-utfordring mellom alle forberedelsene til glansdagen. Gleder meg til å finne masse ny inspirasjon og linker i all beskjedenhet til våre uterom :)

Fhager sa...

Perfekt utfordring i disse sommerdager! Deilig!

Unknown sa...

Yes, endeli skinner sola!
Jeg tok litt bilder i dag, men jeg klarer ikke bestemme meg for hvilke jeg vil bruke.
Hiver kanskje med begge siden det var greit ;)

Fru R. sa...

Ja da var utfordringen gjort og levert :-) Kjekk utfordring!

Wimona sa...

Så mange flotte uterom.Gleder meg til å se mer. ;O)

Anne sa...

Nå skjer det igjen, http:// kommer to ganger, skjønner ikke helt hvorfor...

- sa...

Nå kom endelig finværet til Bergen, og jeg har fått tatt noen sommerlige bilder i hagen :) Kjempe mange flotte og inspirerende bidrag som vanlig!! :)
Vilde

Design À la Camara sa...

Her er et lille bidrag fra Danmark og dansk sommer:

http://mille-designlacamara.blogspot.com/2011/06/et-haveliv-med-stil-og-smil-2.html

Klem
Mille

Jeanette sa...

Hei!

Ett lite spørsmål? Når jeg trykker på flere av linkene,blant annet min så kommer jeg ikke inn på siden! er det noe glat her hos meg eller gjelder det flere tro?

Mvh jeanette

A Dog Posing sa...

Mitt bidrag er litt på siden, men uterom kan jo være så mangt! ;)) Og drømme-uterommet mitt er ikke på plass ennå, så i mellomtiden nyter jeg en deilig iskaffe og ser prinsessen min danse med en blå ballong. Blir ikke mer lykkelig enn som så... med eller uten det perfekte uterom. Supert med så mange inspirerende innslag! Herlig sommer til dere alle her i nib-verden!
Sommerhilsen m&the dog...

Drømmehuset mitt sa...

Morsomt å se alle de flotte bidragene:) Her kryr det jo av inspirasjon. Lykke til alle sammen:)

Klem Janne

Tove `blogg verden sa...

Da ble jeg med i siste liten denne gangen også....Utrulig mange flotte bilder å se her :) Bare så kjipt med en hage fullt av rot!!
Uansett hærlig med masse inspirasjon...så neste sommer blir det kanskje bedre her også :D
klem Tove

KROnPRINSESSENE sa...

Denne utfordringen likte jeg!
Heldigvis holdt været seg fint, til vi kom hjem fra hytta og bilder var knipset...
Nå øser det nemlig ned her.
Utrolig mange fine uterom blant bloggere altså ;)
Lykke til alle sammen.
Klem May Helen

Myran Gårdsliv sa...

Her var det mye fint å velge i , sikkert ikke enkelt å velge ut noen.
Lykke til alle sammen!
Mvh; Mari

sylvia sa...

heisan.
så masse fine uterom,
stor inspirasjon å hente hos alle her.
koser meg
klem fra sylvia

Jeanette sa...

Hei hei!

Aner ikke hva som skjer jeg, men kommer ikke inn på min link! Kan du være snill å ta bort nr 188, skulle liksom prøve igjen og bare feil igjen!

NIB sa...

Hei Jeanette:)

Jeg kommer rett inn på 188, ser helt riktig ut herfra:)

Ann Helen

NIB sa...

Anne: Fikset den ekstra http`en hos deg også:)

Anette Willemine sa...

Så gøy at dere har fått inn så mange flotte bidrag!

:)

Elisabeth sa...

Phjuuu... der fikk jeg slengt meg med i siste liten :) Fikk jo nærmest prestasjonsangst etter å ha sett alle de inspirerende bidragene dere har fått inn denne gangen, men når jeg først har stressa store deler av dagen for å få til noen ok bilder mellom alle regnskyllene får jeg nå ta det med... ;)

Elisabeth :)

Katrine sa...

Ehm... Snek meg til et bidrag til jeg. Syns jeg fikk fram favorittplassen mye bedre i dag. Håper det er greit...