Denne nettsiden siden har flyttet til Norskeinteriorblogger.no

tirsdag 7. juni 2011

Roadtrip teaser: Romantisk Retro

Lørdag for noen uker tilbake fikk vi komme på besøk til denne hjertevarme damen. På gården Tomter Nedre, i Hobøl bor An-Magritt Moen med bloggen ROMANTISK RETRO. Vi gleder oss til å vise dere bilder fra et fantastisk sjarmerende gårdshus.

Flott, gjestfri og smilende! An- Magritt kan kunsten å bevege seg foran kamera. Interiørbloggedamer er jo kjent for sine hyggelig kommentarer og hilsener til hverandre, og her på Nib er det heldigvis lite av bitre oppgulp slik det kan være på andre nettsamfunn. Og An-Magritts kommentarer er det så herlig å få! Alltid så hjertevarm og positiv - vi får ihvertfall masse ekstra energi av det!

Søte Jenny(10) var hjemme med mamma mens de tre mindre brødrene var på hyttetur med pappa. Mamma og dattertid = stor stas!

Vi kan vel egentlig ikke ha det bedre enn vi har det på Raodtrip? Skravle med en herlig interiørblogger, spise god salat og hjemmelaget focaccia, og i tillegg drikke masse Pepsi Max på dette herlige, personlige kjøkkenet. LYKKE! Vi kommer gjerne igjen for kaffe fra Rancilio Silviaen din, An-Magrit! For kaffen fikk vi nemlig et annet sted denne dagen, kanskje dere klarer å gjette hvor ferden gikk videre?



Passbilder fra dagen An-Magritt og mannen Asbjørn forlovet seg henger over sengen.
Rooomantisk!

Linselus må vi være! Småbarnsmødre som er litt trøtte i trynet, men (syns vi selv i alle fall) veldig blide!

Flere tupper vil være med å kakle på gårdstunet denne lørdagen;-)

Roadtripteaserne er en liten og uhøytidelig stemningsrapport fra turene vi tar hver måned, og viser snapshots før selve hjemme-hos reportasjen. Resten av bildene fra ROMANTISK RETRO kommer her på Nib i løpet av uken.

21 kommentarer:

Sheneligans! sa...

Fantastiske An-Magritt! :D Gleder meg til å se bilder fra hele road-tripen! :D

Unknown sa...

Hei dere to små søte linselus, dere gjør jo bare en knalljobb, finfine bilder...gleder meg til å se resten. Bildene deres er alltid så fine;) jeg er så glad for at jeg har begynt å blogge, det er så gøy, så mye inspirasjon å hente og på under et år har jeg allerede over 200 følgere...jippi...ha en fin uke videre, klemmer fra NIB fan Wilhelmine

Lidyll sa...

Fantastisk dame og flott hjem! Gleder meg til å se mer!*smile*

Ser ut som om dere jenter hadde en hyggelig tur dit*smile* Og flotte bilder!

klem klem

Unknown sa...

Hun er så søt! Og det er dere mødrene og :)
Gleder meg til å se mer, hun har et vakkert, vakkert hjem!

Sissel sa...

Gleder meg! :) An-Magritt er absolutt en favoritt:)

smileull sa...

NYDELIGE bilder! Og An-Magritt ser helt fantastisk ut på bildet! :D Ble så sjarmert av fotoboksforlovelsesbildene. <3 <3 <3 Nydelig par! Dette er en reportasje jeg GLEDER meg til, altså! :D

Fio sa...

An-Magritt er søt tversigjennom, og det vises igjen i bildene fra hjemmet hennes :)

Hildemor sa...

disse road-tripene er sååå kjekke,
og dere er kjempeflinke:).
Digger bloggen til an-margitt, gleder meg til mer bilder:)

Beate sa...

Herlige An-Magritt!

Denne Roadtripen gleder jeg meg ekstremt mye til. <3

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Gleder meg også masse til bildene fra An-Magrits hjem... De har jo bare en så flott plass på gården.. et virkelig idyllisk sted.

designhund sa...

der har vi go' jenta jo!!!
nydelig bilde av henne,
og resten av huset! Helt fantastisk var
jo det med passfoto over senga - helt rått!!!!
åååå som jeg gleder meg til å se resten;-)))))
masse klemmer fra Tone

Tove `blogg verden sa...

Så skjønne bilder :) Og SÅÅÅ blide damer :) Hærlig!!
Klem Tove

Mie fra Mies Mirakler sa...

Nydelige bilder ♥ Gleder meg til å se resten av reportasjen :) *♥*

Villa von Krogh sa...

SÅ koselige bilder!

Fargevandring sa...

Gleder meg veldig til resten av reportasjen fra dette fine huset fullt av inspirasjon:-)

Høytrykk sa...

Fine An-Magritt og fine huset! Gleder meg til å se resten av bildene!

Duse Pasteller sa...

Bilder til å bli glad av!!:D
Så flinke dere er!!
Gleder meg -med de andre- til fortsettelsen!
Janni:)

KROnPRINSESSENE sa...

An-Magritt er en av mine favoritter!
Og som dere sier, har hun alltid en spesiell oppmuntrende kommentar på lur :)
Gleder meg til flere bilder fra dette fantastiske hjemmet.
Klem May Helen

Turid sa...

Dette gleder jeg meg til! An-Magritt har en av mine favorittblogger :-)

Åshild - prydeligbloggen sa...

kjempespent! :)

ReVinyl sa...

Gleder meg! Digger bildene over senga. Konge!! :)