Denne nettsiden siden har flyttet til Norskeinteriorblogger.no

torsdag 30. juni 2011

Festkveld

ALLE BILDER: HELENE NØKLAND LUND

Logen er klar for fest og latterkramper.

Sigrid Bonde Tusvik sparte ikke på kruttet, og gav kvelden en pangstart med både interiørblogger standup og tyrkisk badeburka.



God stemning!

Lisbeth Larsen er megaproff konferansier.

Blomster fra MESTERGRØNN er kommet på festbordet.

Etter latterkrampene var det fint med tapas.

Awardshow!

Monica Lindblad MOA OG KAFFEKOPPEN vant bransjeprisen 2011. Anne Vestad, redaktør i ROM 123 delte ut prisen på vegne av juryen som besto av Anne Vestad, Line Dammen, Paul Løwe, Krista Elvheim, Halvor Bakke, Trine Thorsen, Gjyri Helen Werp, Birgitta Roald og Susanne Swegen. Hun vant i tillegg til heder og ære en Arne Jacobsen Syverstol fra FRITZ HANSEN. For en flott vinner!

Linda Elmin fra HVIIT vant kategorien butikk. Sasha Ytternes fra HOUSE OF OSLO delte ut prisen og gaven fra LINNEAS HAGE: et Coulson Macleod bilde. To fiiine damer!


Edina Sæther fra HVITE TULIPANER vant beste interiørfoto. I juryen satt: Siren Lauvdal, Jannicke Kråkvik, Alessandro D`Orazio og Cecilie Gaustad. Hun vant et Canon EOS 550D med to objektiv: 18-55 og 55-250. Premien kom fra FOTOKNUDSEN. Prisutdeler var Jannicke Kråkvik - det ser ut som århundrets beste klem!

Linda Sæbø DEN GODE FEEN vant kategorien trend. Brigitta Roald delte ut en Fiduciavase fra BO BEDRE DESIGN. Kul utdeler og kul vinner - match!

Heidi Flesland kunne ikke komme på GLANSdagen siden hun er helt nybakt mamma. Men hun var med oss i ånden! Hun hentet hjem kategorien interiør og hverdag og vant: by Nord sengesett, by Nord kjøkkenhåndklær og Tine K telysestaker. Alt fra AVENTURA. Signe Schineller delte ut pris og leste en rørende hilsen fra FRU FLY.

EMMELINE var kveldens store vinner! Først vant hun kategorien landliv, hvor premien var en Tolix krakk fra ZANZ. Fantastiske Trine Thorsen delte ut prisen.

Så tok Cecilie Abrahamsen hjem den aller gjeveste prisen: Norges beste interiørblogg 2011. (Og ikke 2010 som Solveig klarte å si fra scenen.) EMMELINE fikk 25% av stemmene og var en soleklar vinner! Vi Nib-jentene delte ut prisen og gaven: en turkis Kitchen Aid fra HOWARD.

Vakre og utrooolig gode Marian Aas Hansen sang. Vi jentene får en ubeskrivelig godfølelse bare av å tenke på at hun senere på kvelden dro igang allsang med Mamma Mia. Takk!


Cecilie Abrahamsen var en fluesopp på scenen. I et kåseri over hvitmalt lykke fikk svenske interiørbloggere så hatten passet - bokstavlig talt. Ingen over, ingen ved siden!

Og så kom HVIIT på scenen... Og vi som trodde det skulle komme et lite innlegg om hvordan det er å være interiørblogger! Men nei, da! Vi ble rett og slett kuppet, og et gavedryss som ikke ligner noe dalte ned på oss Nib-jentene. NESPRESSOMASKIN og BY NORD sengesett var bare litt. Vi var helt stumme, og da kom det i tillegg kjempebuketter fra Bloggpanelet. Vi summet oss ikke i det hele tatt, og fikk takket med "Vi får jo egentlig aldri noe", hihi, noe som bare datt ut. SÅ rørt var vi. Vi må bare få takket skikkelig en gang til, fordi det kom så overraskende, og fordi det betyr så UTROLIG mye for oss. Takk!!!!!!


Kvedens dronning!

Tusen, tusen, tusen takk for den fine dagen vi delte sammen!!!!

16 kommentarer:

mali-mo sa...

For noen nydelige jenter!

Det må ha vært en fantastisk kveld kjenner jeg, og jeg skulle virkelig ønske jeg hadde kunnet være der! Og det er jammen ikke ofte man gjerne skulle ha ofret en ferietur, eller?

Kjempefine bilder, som virkelig får frem stemningen!!!

Også må jeg bare si at jeg ble så GLAD over å lese at dere fikk velfortjent applaus og heder og ære og gavedryss for den innsatsen dere gjør for oss interiørbloggerne gjennom NiB.

Jeg har digget dere og jobben dere gjør siden dere startet opp, flinkeste jentene ;) Dere har virkelig utviket NiB til å bli noe stort, der er dyktige, jenter!

Håper dere unner dere selv å skinne litt nå i all glansen dere har skapt, og klarer å nyte dette litt for deres egen del også.

Hurra for alle flotte vinnere, og hurra for dere!

God klem!

perler på en snor sa...

Åh, skulle ønske jeg kunne vært der! Ser ut som om det var en fantastisk kveld.
Neste år kanskje?:)

Olstad sa...

Her signerer jeg kloke Mali-Mo. Dere har gjort en kjempe jobb med NIB og fantastisk at dere også fikk gaver.

Desverre har juni vært umulig for meg å gjøre noe utenom å være hjemme hos barna (når mannen vært bortreist med jobb) men var glad for at hun som fikk biletten hadde det hyggelig.

Tusen takk for at dere deler alle bilder.

God sommer

Ramme Alvor sa...

jepp! Underskriv nett onna da ho Mali-Mo nett har sagt/skrive, de er heilt utruleg flinke og de har samla interiørbloggedamena til eit rike! Da e ikkje tè å kimsa tå!

Festen såg ut som ein skikkeleg fest og håpar det vert ein tradisjon..om de orka :)¨

Klem!

- sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
- sa...

For en god stemning som vises gjennom bildene. Jeg blir så glad av å lese at det også ble gjort litt stas på dere NIB-jenter. Dere deler alltid så mye inspirasjon og glede rundt dere, at det bare skulle mangle at dere også skulle bli ofret litt glitter og stas på :) ÅÅhhh som jeg er lei meg for at jeg ikke kunne komme på glansdagen... Men neste år komemr jeg - helt sikkert :) God sommer! Hilsen Vilde

Crinoline sa...

Superfantastiske NIB jenter. Igjen,tusen takk for en uforglemmelig dag.Ekstra hyggelig at det ble gavedryss på dere også.Jeg krysser fingre og tær for at det blir en ny Glansdag.Klem

24 sa...

Åååh så kjekt dåke har hatt da! Og for ein suksess glansdagane blei! Me kunne desverre ikkje delta i år, men håpar at det blir arrangert igjen? Då stiller me sterkt isåfall! :-D

Ha ein fin kveld!
Takk for ei super side!

Klem frå Helene og Henriette, frå Snikkerbuo

Ingunn sa...

Gratulerer alle sammen. Både dere som var med og til vinnerne. Gøy med Emmeline som sopp da!

Klem Ingunn

Keiserens nye trær sa...

Takk for masse flotte bilder og recap fra en tydeligvis fantastisk kveld! Vi er veldig lei oss for at vi gikk glipp av sommerens beste kveld denne gangen, men håper det blir Glansdag i 2012 også. Da kommer vi definitivt!

All ære til dere herlige NIB-jenter som dro i gang dette arrangementet! Og ikke minst for alt dere legger ned i NIB. Dere gjør en super jobb!

Ha en finfin fredag!
Store klemmer fra Ella, Dekoratøren og Himmelgutten

Unknown sa...

Jeg håper dere skal arrangere Glansdag igjen, for jeg vil absolutt få til en tur da! Ser ut som dere hadde det supert alle sammen!

God helg!
Klem Ellen Louise

Christine sa...

Ser ut so de hadde ein fantastisk dag og kveld! Neste år håpe eg at eg har mulighet til å bli med :)

Christine

Anonym sa...

Takk igjen for en fantastisk Glanshelg!!! Superfine, stemningsfulle bilder:))

STOR klem
Anetteshus

Min Still By Maia sa...

For noen fantastiske bilder! Er så glad for at jeg VAR der og opplevde denne herlige kvelden. Gleder meg allerede til neste år!

MAIAklemmer

Ninni sa...

Så ut som et virkelig bra arrangement! Håper på gjentagelse neste år:)

Dere er superflinke!

mona.z sa...

Ser ut som en fantastisk glansdag, flott å se bilder, glade damer over hele linja. Skal absolutt melde meg på neste gang. Cecilie med bloggen Emeline fortjente virkelig å vinne, herlige damen. Godt jobbet av NIB, gode klemmer fra meg:)