Denne nettsiden siden har flyttet til Norskeinteriorblogger.no

tirsdag 31. mai 2011

Kategori Landliv: Wildcards

Som dere vet nomineres flotte bloggere til awardshowet på GLANSdagen her på NIB fortiden! Mailnominasjonene fra dere er nå behørlig telt igjennom, og tamtaramtam: Her er deres ønskede wildcards i kategorien Landliv. De øvrige finner du HER. Til dere som lurer på når avstemmingen starter: Ikke lenge igjen nå:) Vi presenterer først alle nominerte i alle kategorier, også legges det ut mulighet til å stemme!


Klikk på bildene for å komme inn på bloggene.

Da har vi igjen å presentere to kategorier, også blir det avstemming dere! Dette skal bli så gøy:)

9 kommentarer:

InstatreffNorge sa...

Er det mulig?

Tuusen tusen takk, dette var utrolig rørende og gøy:):)
Helt satt ut jeg *klyper meg i armen*

Hurra!!!:):)

Masse klemmer

Tove `blogg verden sa...

Begge 2 er mine favorittblogger <3 Så gøy!! Gratulerer så mye begge to <3
Klem Tove

Unknown sa...

gratulerer! fine blogger!

KROnPRINSESSENE sa...

Gratulerer til 2 flotte blogger :)
Klem May Helen

Unknown sa...

Gratulerer masse til 2 herlige bloggere!!! ,)
Så utrolig gøy & masse lykke til ,)
Klem Anki

MissMette sa...

To av mine favorittblogger ღ
Så koselig, gratulerer så mye
til Anette og Lise ღ Klem fra
Mette

Siv sa...

Mine to beste bloggvenner..
GRATULERER SÅÅÅÅÅ MYE !
Må den beste vinne ;)

Det blir nok artig å glanse i toppen på selveste "GLANSDAGEN" !
hi hi...

Masse lykke til herlige
"landlige" bloggdamer ♥

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Dette var virkelig overraskende, kan ikke forstå at min lille blogg ble nominert. Tusen takk til de som har stemt på meg, så søte dere er ! ♥ Ja, da har jeg ikke noe annet valg enn å delta på glansdagen da, hihi... :) Veldig gøy var dette her ! :) Og er det noen som fortjener å bli nominert er det LykkeLise, lykke til vennen ! ♥¨

Stor klem til NIB jentene ♥

Valeria sa...

gratulerer fine blogger