Denne nettsiden siden har flyttet til Norskeinteriorblogger.no

tirsdag 14. desember 2010

Galleri desemberutfordringen

I galleriet viser vi et knippe bilder som inspirerer oss spesielt, men som gjestedommer Line Dammen ikke valgte ut til finale denne gangen. Vi håper dere finner masse inspirasjon nå i de siste dagene før julefreden senker seg, og vi takker alle de fantastiske bidragsyterne for herlige bilder! Husk forresten å stemme i desemberutfordringen HER, det er ganske så jevnt i teten.


Chateau de Konstanse


Beates verden


Det gode i livet


Rosaliga


Eddas kreativiteter


Designhund


Put in a box


Skogland


Det lille ekstra


Anettes Hus


Sheneligans


Lisje Astrids husblogg


Gun hip swollen lip


White as linen


Martes atelie


Consept Constance


Huset ved fjorden


Husfruas memoarer


Mitt og mine

22 kommentarer:

Grønnsakshagen sa...

Mange flotte bilder! :-)

(eddas) sa...

Det var hyggelig:):)
eddaKlemmer

~ Heidi ~ sa...

Så mye fint! Takk for inspirasjonen! :D

Sommerlyst sa...

Takk skal dere ha! ;D
En ære å være blant så mange flotte bidrag!

Unknown sa...

I like all moments, you have captured on the photos!!

Hugs

Tine

ANETTESHUS.COM sa...

Sååå mange koselige julebilder!! Ble kjempe-inspirert:)

KLEM KLEM
Anette:)

Martes atelie` sa...

Hi hi...så moro å være med. Så mye fine bilder, og så mye inspirasjon!!
Har stemt på min favoritt av de utvalgte ;)

Tindrande Auge sa...

Sååå masse flotte bilder, er så utrolig mangen kreative sjeler i bloggverden ;) inspirasjon i bøtter og spann ;) Ha en flott dag videre folkens :)

Huldra sa...

Herlig! Her var det mange forskjellige stiler til skjønn inspirasjon. Smiler stort over titten. Takk for at dere deler! :)

Consept Constanse sa...

Thi hi! Morsomt å få lov til å være med i inspirasjonsgalleriet. Mange fine bidrag og god bredde som representerer de fleste stilarter. Skulle være noe for en hver smak her. Takk for det flotte arbeidet dere nedlegger flinke NIB jenter og takk til alle flinke bloggere som deler med så mye fin inspirasjon.
Ha en kreativ førjulstid alle sammen :-)
De beste hilsner fra Connie

Huset på landet sa...

Så mange fine bilder! Må si jeg er imponert av fotokunnskapene til eierne. Her har jeg mye å lære!
Jeg har stemt... :-))

Margitta sa...

Synst mesten bildene i galleriet var finere enn de første 10... (det har selvsagt ikke noe med det å gjøre at mitt bidrag er blant de 20... hehe), men enige med andere, masse inspiratjon her.

Mia, New Room Interior sa...

Mange nydelige bilder!! :-) Jeg likte så godt nr to, med den lille ungen på.. Men maaange andre flotte og! :-) Klem

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Så utruleg mange flotte bilder!
Ei ære å få lov å vere i så godt selskap med bildet mitt :)
Tusen takk til NIB jentene!!:)
Klem:)

Monica sa...

for en ære å få være med i galleriet bland så mange fine bidrag:) Utrolig mange fine bilder og masse inspirasjon. Tusen takk til jentene i Nib:) klem Monica

Unknown sa...

For en herlig julestemning!! ;))
Nydelige bidrag, gratulerer masse alle sammen!! ,)
Sitter her å nyter!!
Ha en flott kveld ,))
Juleklemmer fra meg,
Anki

Ida sa...

Åh så utrolig morsomt at mitt bilde var med her :)
Utrolig mange flotte bidrag, og det blir spennende å se hvem som stikker av med førsteplassen :-)

All ære igjen til dere flinkiser bak NIB, er helt imponert over hvor mye arbeid dere gjør!!! Og den julekalenderen, kan ikke få sagt det nok ganger.. helt FANTASTISK!! Storkoser meg hver gang.. scroller akkurat ned slik at jeg ikek ser svaret.. tenker meg nøye om, gjetter og scroller videre.. en av dagens små høydepunkter ;-D

Stor førjulsklem!!

Junk De Lux sa...

Gratulerer alle og takk for nydelig inspirasjon!

Klem,Hanne

beate sa...

så koselig!!
takk for at loppa mi fikk være med i galleriet...

Haust sa...

Her var det mykje god inspirasjon å hente!

Hulda sa...

Gøy at dere tok med bildet mitt! Har ikke hatt tid å være innom blogger før nå i kveld. Dette var jo en gledelig overraskelse. :)

mi-rachel sa...

fy søren så mye fint!
er helt imponert!