Denne nettsiden siden har flyttet til Norskeinteriorblogger.no

tirsdag 28. desember 2010

Det aller, aller fineste i året som gikk

En liten romjulskavalkade på Nib i dag, vi synes vinnerne av årets utfordringer fortjener å skinne enda en gang! Har du en absolutt favoritt blant disse?

Håper dere nyter late romjulsdager alle sammen! Nib-jentene priser familie -og selskapslivet, og bloggelivet tar vi litt pø om pø denne uken. NB! En liten utfordring kommer snart, forresten! Stikkord: Nyttårsbord!

Her kommer altså bildene dere har stemt til topps gjennom året.

Utfordring spiseplass: Cathrines Living


Utfordring bad: Scandinavian Chic


Utfordring påskepynt: Drømmen om en eplehage


Utfordring uteplass: Hviit


Utfordring stilleben: Fru Rosas hjem


Utfordring sommerinteriør: Design Shimmer


Utfordring soverom: Fryd + Design


Utfordring Lopper i blodet: Lykke og Lykkeliten


Utfordring stue: Rosaliga


Utfordring Jul i vårt hus: Shabby Charm

21 kommentarer:

sandra sa...

lykke og lykkeliten bir nokk min favoritt!! Nydelig :)

KROnPRINSESSENE sa...

Lykke og lykkeliten... Får lyst å dra på loppemarked og male møbler :)
Hilsen KROnPRINSESSENE v/ May Helen

Villa von Krogh sa...

Takk for i år jenter! :) Godt nyttår ønskes dere alle...

Klem Anine

Olstad sa...

Fantastisk kavalkade min favoritt er uteplassen særlig nå når vi ser -25 her på Toten.

mi-rachel sa...

umulig å velge en favoritt her!
så mye fint!!

Tove `blogg verden sa...

Flotte bidrag fra alle sammen og veldig fortjente 1.plasser : )
Ha en fortsatt fin jul !
Klem Tove

Mitt hvite hus sa...

Et flott år og dere har gjort en formidabel jobb... helt fantastisk...

Dere fortjener virkelig ære og skryt...

Ønsker dere fine rommjulsdager =))

klemmer

Med et lekent sinn / With a playful mind sa...

Fantastiske flotte hjem, nydelige bilder. Tusen takk NIB for et virkelig flott år, fyllt med inspirasjon, interiør og glede.
Gleder meg til 2011 og alt det spennende dere vil finne på.

Gode dager til alle som måtte lese dette.

mvh Med et lekent sinn

Sukkertøy for øyet sa...

...Jeg klarer ikke å ta øynene vekk fra soverommet til Fryd + Design.. Og spiseplassen til Cathrines Living.
Så vakre farger og kontraster.

Tina sa...

Takker for i år og ønsker dere et riktig så fint og spennende nytt år. Tusen takk for det dere gjør her i blogglandia!

Stua er bare helt etter min smak, utrolig stilig!

små og store drømmer sa...

Mange flotte bidrag og mange verdige vinnere :)
Godt nytt år alle flinke nib`ere :)

Duse Pasteller sa...

Ohh, nydelige bidrag!! Vanskelig å velge her... Men noen som særlig appellerte til meg, var det!
Takk for inspirasjon!!:)

Janni
Duse Pasteller

Thelma Louise sa...

favoritten må bli sommerinteriør...kanskje fordi jeg lengter til sommeren.:-)

Takk for året som har gått.:-)

Linda Hagen sa...

Nydelige bilder, likte spesielt det soverommet!

Anonym sa...

Elsker stua til Rosaliga!!!! Godt nytt år hilsen GunnB

Fargevandring sa...

Kjempefin kavalkade og alle bildene er fine, men min favoritt er Fryd&Design!

Fargevandring sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Bettum Villa sa...

Tusen takk for et flott år med masse morro!
Mine favoritt bilder fra i år er stue bildet til Rosaliga og stilleben bildet til Fru Rosas hjem. NYDELIGE!!

Ønsker NiB et godt nytt år!

Klem Madelén

Margitta sa...

Tusen Takk NIB for jobben dere gjør!
Min favoritt er spisestuen!

STYLIZIMO sa...

Må si dere har vært utrolig flinke i år, og jeg må si jeg setter utrolig pris på all den jobben dere gjør.

Favoritten av vinnerne må være Rosaliga sin stue. Den går rett hjem hos meg :)

Ønsker NIB jentene og alle andre bloggere et riktig godt nytt år! Ser frem til et nytt år med masse inspirasjon og et godt fellesskap!
klem Nina

Unknown sa...

Hei dere!! ,)
Titter innom for å ønske dere alt godt i det nye året som vi snart trår inn i ,))
Takk for all glede & herlige innspill og ikke minst takk for den fantastiske jobben dere gjør ;))
Gleder meg til å følge dere også i det inspirerende året 2011 ;))
GODT NYTT ÅR!!!

Klem fra meg,
Anki