Denne nettsiden siden har flyttet til Norskeinteriorblogger.no

fredag 1. januar 2010

Nytt år, nye bloggere!

Godt nytt år, kjære dere!

Tusen takk for all inspirasjon, all glede, kreativitet og oppfinnsomhet dere viser her på NIB! Dette er et lite innlegg til alle dere som gjør NIB til en side som kan inspirere, spre glede og gi et felleskap det er godt å være en del av.


Bilde: ny blogger Utsikten 16

I romjulen tenker jeg alltid på hva det siste året har gitt. Her i flittigfamiliene overskygges 2009 av at vi ble to prinsesser rikere. Det blir jo ikke større enn det! 2009 har også vært et år med prøvelser for oss alle 3, men jeg tror jeg snakker for oss alle tre når jeg sier at vi er fulle av håp for 2010. Håp om friske familier, spennende og gode opplevelser, trygge hjem og ikke minst glede i hverdagen.


Bilde: ny blogger 2engler

Det er jo det det handler om: store og små glimt av lykke - uansett når de kommer. Små glimt dukker opp overalt, en latter på stellebordet etter århundrets æsjeskift, eller i nye pensko på vei opp trappen til en fest. Noen gledesøyeblikk kan tilogmed være interiørbasert - en hyggelig kommentar på et prosjekt en er stolt av, eller kanskje en gave i posten fra en bloggevenninne.


Bilde: ny blogger Solbakken pensjonat

Akkurat dette med små glimt av lykke er noe jeg forbinder med interiørbloggingen. Jeg syns dere er så flinke til å formidle små glimt i "våre små hjørner". Dere sprer glede i både bilder og tekster hver eneste dag. Kanskje er det derfor interiørblogging er blitt så populært? Jeg syns det nesten er unikt med dette positive rommet. Alle som har vært ute på www vet at det det er langt mellom sider for hygge, kos og oppmuntring.


Bilde: ny blogger Jakten på drømmehuset

Noen ganger får interiørbloggere litt pes for at det er for hyggelig. Noen tror kanskje at bloggerne med fantstiske hus, bilder og tekster ikke har hverdager som alle andre. Blogging viser et svært lite utsnitt av virkeligheten, og at det å være interiørblogger ikke alltid er det største prosjektet en har i livet sitt. For meg personlig er bloggingen et lite fristed hvor jeg kan hente meg inn når jeg er sliten fra det "virkelige" livet som tross alt er viktigere enn blomstrete-, prikkete- eller pantonkodekopper. Slik tror jeg det er for mange.

Jeg ble også sittende å tenke over hva som har skjedd på interiørfronten det siste året, og lager nok et innlegg om det de neste dagene. Kanskje du også har noen tanker om det? Håper på noen innspill på det, så hvis du vil sende en epost med forslag, eller bare legge inn en kommentar i dette eller neste innlegg hadde det vært koselig!

Tenkte å invitere inn nye bloggere på den første dagen i det nye året! Det kan jo være litt ekstra, å være medlem fra den 1. 1. 2010! Det er så mange flotte nye blogger, dere er hjertelig velkommen. Som dere skjønner ble dette innlegget skrevet for noen dager siden, hihi.

Det er fortsatt over 25 blogger jeg ikke rakk å legge inn - det gjør jeg når tiden strekker til denne uken:)

Frk. Ligaard roll 1

Helenes hus

Sjarmerende vinter

Dekorage roll 2

Villa Folkvord


Siljes verden


Simones Country Home roll 3

I et lite hus i en hage

Utsikten 16

Miss Marple

2 engler

Therese's drømmer og interiør

En lys ide

Fru Ruud

Skogmusa

Heidi fra Alpene

Villa Anita

Jakten på drømmehuset

7 kommentarer:

Ingunn sa...

Hei og godt nyttår. Enig med deg. Blogging og bloggerne er positive. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg tar meg selv i å smile foran PCen. Det gjorde jeg da ikke før jeg begynte å blogge.

Ha en fin kveld.

pensjonat frua sa...

Enig jeg og- her er det positivitet!
Er kjempe gøy dette- og så morro at det lå bilde fra meg i dag :)
Var plutselig så mange innom, så noe måtte det være...takk ♥

Jannicke sa...

For et koselig innlegg ;o)
Ble rett og slett glad av å lese det..
Nå skal jeg inn og titte på alle de nye bloggene..
Riktig godt nytt år til dere alle 3

Klem J.

Jakten på drømmehuset sa...

Oj, he vår innpå NIB monage ganga sida 1. januar, men fyrst idag fikk ej fram dette innlegget! Å jippi, der låg et bilde frå mej!! syns besøkande på bloggen min tok heilt av i går, no forstår ej koffør:)) tusen takk, kjempe koselig å få ta del i dinne fantastiske verdenen!:)

Missis sa...

Godt nyttår til dere og:)
Koselig innlegg dere har i dag....ja det er et fristed og et godt sted og være....og så deilig at alle er så positive og gode og snille med hverandre.....
Og ikke minst all den inspirasjon en får her....
Gleder meg til og se hvordan 2010 fyker an....tror det blir spenende år.....
Kos dere
giKlemmer fra elinAnita

hjem hos linda sa...

Heisann,og godt nytt år..ja det er såå koselig inne i denne bloggverden men at alle hjemmene er like strøkne hele tiden....hmmm iallfall ikke mitt!!
Og det er disse bilden min sønn på 5 år et bevis på for jag måtte blogge rommet han slik det så ut akkurat da han tok bilde....
OG SLIK BLE DEN :
http://hjemhoslinda.blogspot.com/2009/12/5-aring-blogger.html

HE HE HE.. GULLKORN FRA BARN!!!!!
kLÆM lINDA

Martine sa...

Hei.

Jeg vil gjerne "søke" om medlemskap hs dere i NIB. Jeg skriver en interiør/hverdagsliv blogg som heter Martine's Paradis.
http://martinebunes3.blogspot.com/

Ha en fin dag videre!
Mvh Martine