Denne nettsiden siden har flyttet til Norskeinteriorblogger.no

tirsdag 17. november 2009

Muffinsjul?

Dette er tredje innlegg i stilguiden til din perfekte jul. Det er noe av det jeg liker aller best ved NIB - her er det plass til oss alle, uansett om vi pynter med svart, gult eller muffins til jul:) Hovedsaken er jo at vi PYNTER - hihi!

Hva syns du om Greengates "muffins"jul? Litt riktigere - dette er vel moderne, fargerik country? Eller hva kaller vi dette egentlig?

Og har dere lagt merke til at alle innleggene hittil kommer fra danske produsenter? De er ganske driftige, disse danskene? Noen forslag til norske leverandører vi kan vise frem?













18 kommentarer:

Marta - livet på landet sa...

Dette var jo koselige bilder!
Ikke minst med snøen! Tenk å få en hvit jul da.... Det hadde vært perfekt! (Men her på vestlandet er det vel større sjans for 10 grader og regn...):)

Ocean showroom sa...

Härliga bilder! Ja, de är duktiga danskarna. Har tyvärr inga förslag på norska men hoppas att ni får några. Däremot har ju Nyblom o Kollen en vacker, enkel skandinavisk julkollektion. Gant, Lexington och Grand i sin tur lite mer amerikanskinspirerat...det var några svenskar det! Fint jobb ni gör!! Kram Alexandra

bikim sa...

SOOO romantic and gorgeous are the photos!
beautiful things to use on decor!
Take care,
Rosa

Bluggi buggi blogg sa...

Å så mye fint. Nydelige bilder.
Trude :)

Mari sa...

Me like, me like... Dette var sukkersøtt og lekkert!!! Sparken og den hvite snøen er jo berre såå idyllisk...

lisje astrid's husblogg sa...

Kjempe herlige bilder:)Masse stemning!
Å kor vi ønsker oss kvit jul da!
klem frå Astrid:)

line sa...

Så mye flott!
Noen som vet hvor de selger Greengate i oslo/akershus? Har vært endel på Linneas hage, men syns de hadde dårlig utvalg nå... Tenkte kjøpe endel julegaver:o)

susan said so sa...

I love it all!!

xox,
Susan

conessionsofasineater.blogspot.com

Jannicke sa...

...det er ihvertfall jul over disse bildene ;o)
J.

Fargerike Dagny sa...

Utrolig koselig! Soppene gir meg assosiasjoner til oldemors gamle julepynt! Dansker er jo virkelig overlegne nordmenn (og svensker) på design. Vi har masse å lære!! :)

M sa...

Sukkersøtt!
...julen kommer like bardus på kjerringa hvert år her i gården...
Kanskje dette året blir unntaket, fordi jeg blir minnet på det hver dag via NIB?!
Klem til alle julepyntere...

Villblomsten sa...

Kjempeflott !!
og skikkelig stemningsfulle bilder :-)

Jeg trengte litt ekstra julestemning akkurat nå :-)

Er blitt forkjølet ..
så får ikke begynt med alle juleplanene min :-)

Anonym sa...

Kjære alle NIB, bloggere. Jeg er en dame av god gammel årgang som ikke selv har noen blogg, men mange ganger blitt fristet av å lage meg en. Jeg ser på og gleder meg velig over alle de flotte bloggene som har et hav av glede og inspirasjon til andre, men jula etter min menig har fått alt for stor oppmerksomhet nå...... er det ikke litt tidlig. Har inntrykk av at det faktisk er mange som har pyntet opp og når første nyttårsdag er over, blir jula kastet ut og det var det....Tenk på den flotte tiden vi nå går inn i med advent og alle dens gleder, bruke advensfarger , mye lys og selfølgelig lytte til god julemusikk og kjenne duften av forberedelsen til den stor julefeiringen som faktisk strekker seg helt til tyvende dag jul. Jeg er utrolig glad i jul og alt det bringer med seg, men det er hyggelig også med advent og det er jo den tiden vi skal vente på det som skal komme, nemlig jul. God advenstid alle dere som gleder min hverdag med flotte blogger.

Solveig sa...

Hei hei!
Det kan kanskje virke som om julen har startet tidlig her på nib - men dette er en serie med inspirasjonsinnlegg FØR advent, slik at inspirasjonen "er klar" til tiden er inne for å pynte litt til advent:) I desember kommer det nok til å bli vanlige innlegg igjen - slik at vi på en måte ligger litt i forkant:) her i huset er det ikke antydning til adventspynting enda, for å si det slik:):)

Anonym sa...

BRA!!!!!! Jeg kunne vel virke som en sur gammal kjærring, men det er noe å tenke på!!
God Advendstid til alle dere flotte bloggere nok en gang.
Hilsen Grete fra Sandefjord

Frk.DrittNøgd sa...

Åh! nå kom jeg i hvert fall i julestemning! Så utrolig koselige bilder. Føler meg som et barn igjen - og det gjør jeg hver gang jeg tenker på julen, så nå bare smiler jeg :)

NIB sa...

Ikke surt å si hva en mener, da vet du!! Supert med tilbakemeldinger!! "Du vet du er interiørblogger når julen starter etter påske":):) SMIL!

LillaLykke sa...

Hehe, jeg er jo Veldig glad i muffins... men jeg vet helt ærlig ikke hva jeg synes om muffins på juletreet.. de var veldig søte da! :)