Denne nettsiden siden har flyttet til Norskeinteriorblogger.no

tirsdag 10. november 2009

Akutt: Tags en kan sy på?

Vil først og fremst takke fere for en fantastisk samleside! Jeg har blitt helt avhengig.

Etter mye inspirasjon fra interiørblogger har jeg hevet meg på hjemmelagde-julegave-bølgen. For en tid tilbake så jeg en blogg som hadde fått bestilt hjemmelagde tags/merkelapper som de har sydd på sine egne ting.

Det syns jeg hadde vært veldig morsomt, men jeg finner ikke noen gode leverandører av dette. Kan dere hjelpe meg med dette?! Kanskje sette ut en etterlysning på NIB siden?


På forhånd takk,

Mvh
Camilla HL

8 kommentarer:

Anonym sa...

http://www.minanmnband.se/

Anonym sa...

det skal være minanamnband

Ida sa...

Heisann! Kanskje finner du det på den svenske siden, jeg har valgt å gjøre det på denne måten :-)

http://putitinabox.blogspot.com/2009/06/lag-dine-egne-symerker.html

Lykke til!

g u r o sa...

Eg er veldig fornøgd med minanamnband, altså! Ganske mange valgmuligheter, og også mulig å bestille heilt eige design, trur eg.. :) Det blir reine reklamekampanjen dette, men eg er også fornøgd med både service og pris. ;) Lukke til med julegåvene! Kjekt å gi og kjekt å få!!

thea.e sa...

Hei hei! du finner veldig billige homemade-labels på stoff og stil. tror det koster 4 kroner pr. stykk eller noe... Hvis du ikke har noe stoff og stil butikk i nærheten,kan det bestilles på nett. Tror adr.er: www.stoffogstil.no

Lykke til!:O)

HildeS/Frøken Fryd sa...

Eg har bestilt hjå www.sabo.no
og er fornøgde med dei:)

Lykken er... sa...

jeg må også få takke om tipset :) bestillingen er sendt og jeg skal snart begynne å sy :) skal ha logoen " lyken er.." på linkjolene jeg skal sy av lin ;)

Camilla HL sa...

Takk for alle tilbakemeldinger, det var denne adresse jeg hadde sett, men ikke funnet igjen. http://www.minanmnband.se/

Takk for hjelpen! ha en strålende fin dag alle sammen, takk for at dere er så flinke til å blogge - er ofte innom å titter på sidene deres. vurderer å lage egen blogg jeg også.