Denne nettsiden siden har flyttet til Norskeinteriorblogger.no

onsdag 28. oktober 2009

Stilling ledig: Søstrene Grene åpner i Trondheim

Bloggeren Englefryd sendte oss en mail i dag!



"Jeg skal starte Trondheims første Søstrene Grene butikk i starten av mars. I den forbindelse er jeg nå ut etter dedikerte medarbeidere.

Jeg ønsker positive, ansvarsbeviste personer som ikke er redd for å ta i et tak.
Sammen håper jeg vi kan skape et kreativt og inspirerende arbeidsmiljø.
Vi søker folk i forskjellige stillingsprosenter så skriv evt hva du er intreresset i.

Vil du vite mere om stillingene ta gjerne kontakt med meg på mail: maymarkussen@hotmail.com.
Send søknad og CV på overstående mail."

5 kommentarer:

Anonym sa...

jaaaaaa! herre har æ veinta læng på:) glæde mæ!!! bli butikken i sentrum? Ti tommelfingra opp te dæ:)

Englefryd sa...

Så flott at du er positiv til en Søstrene Grene butikk i Trondheim:-)
Butikken skal ligge i Olav Trygvasons gt 14 ( Moxness gården). Så ja, den blir midt i sentrum.
Håper å se deg der!!!

May Britt

Heidi sa...

HALLELUJA! DETTE HAR JEG VENTET LENGE PÅ!

DU har herved en FAST shopper i butikken! :D :D


GLEEEEDER MEG!

Jane. sa...

Dette var gode nyheter.
Du blir nok å se meg også innom :O)
Spennende !!!

Jane.

Kine sa...

Endelig har det kommet til Trondheim, ventet lenge på dette ;) Sende deg forresten en mail, og håper og få høre fra deg! ;)