Denne nettsiden siden har flyttet til Norskeinteriorblogger.no

onsdag 7. oktober 2009

Kan noen hjelpe med seafoam-farge?

Hei!
Har dere lyst å lage en sak på om noen i blogglandia kan tipse om seafoamfargen, den sarte blågrønnefargen som er så fin og som både Kaspara, ThinkTank og De Gode Ting i Livet har brukt til å male både tallerkenhyller og møbler? Er på jakt etter fargekode/malingskode og produsent slik at jeg får malt min pr i dag så kjedelige lille hylle! ;)

Hilsen Randi i Fine ting, tingeling.

Som vanlig går vi ut fra at det er flere som lurer på det samme, derfor kommer denne ut på siden:) Har dere tips, jenter?


Via De gode ting i livet fant jeg siden Coastal Living, som
hadde disse fargetipsene:

# d3e1bd

#a1d9d8

#77cfd9

#a1d9d8

Nummerene er hentet i redigeringsprogram - du kan gi kodene til butikken, og de vil lage fargen. Dette er ikke HELT hundre tusen prosent, men ikke laaangt unna:):)

Og - var dette riktig farge? Kanskje var det ikke akkurat denne nyansen du så etter? Gi Randi litt hjelp, dere:):)


6 kommentarer:

Kaspara sa...

Heisan!
Koden på tallerkenhylla jeg har malt nå i det siste er:

Lady farveprøve
Navn: coral reef
Kode: S0515-B80G 6201
Lykke til!
Hilsen kaspara

RA/finetingtingeling sa...

Fargen er kjempefin, Kaspara. Takk skal du ha! :)

charm design sa...

Jeg har også en farge kode på en nydlig lys turkis farge som jeg har malt en del på minste jenta sitt rom.Den er helt nydelig.Er ikke helt sikker på at det er den du er på utkikk etter.Men du finner bilder på bloggen min.Lykke til¨
Farge kode S0520-B10G lady

Marigrafen sa...

Jeg har en mintgrønn-variant i dette innlegget :)

http://marigrafen.blogspot.com/2009/10/kjkken2-fr-og-etter-volume-1.html

Solveig sa...

tusen takk for at dere deler, for en HERLIG farge!

Kaffeslabberas sa...

Husk å passe opp med å gå etter farger over pc - kommer veldig mye an på fargeinnstillingene på skjermen din osv hvordan de framstår.
Få alltid sjekka med de i butikken :)