Denne nettsiden siden har flyttet til Norskeinteriorblogger.no

mandag 4. mai 2009

Konkurranse: Vårens vakreste festbord

Det er lenge siden vi har kjørt en skikkelig konkurranse her nå, "konkurranseansvarlig" er jo i Sør Amerika (heldiggrisen!). Så nå er det jammen på tide med en ny, og denne gleder jeg meg skikkelig til! Er litt lei meg for at jeg ikke kan få være med selv, men, hihi;-)
Vi vil ha masse bilder av vårens flotte festbord! Det bugner av festligheter denne årstiden; konfirmasjoner, bryllup, dåp, 17.mai og ikke minst koselige grillfester! Vær kreativ; man trenger jo ikke en så veldig stor og spesiell anledning for å dekke et fint bord? Vi gleder oss til at det skal renne inn masse fine bilder på innboksen! Siste frist for deltakelse er 19.mai. Som vanlig trekker vi ut 5 (eller 7 hvis vi ikke klarer å velge;-) finalister som dere kan stemme på. Send oss en mail med ditt bilde til Norskeinteriorblogger at gmail dot com

Foto: Tilbords

Premien kommer fra Line og den herlige nettbutikken Bo Nordisk. Hun har sponset premier flere ganger tidligere også, tusen takk Line! :)
Vinneren får altså to nydelige lamper med tilsammen fire tihørende skjermer, to svarte og to hvite.

Vi gleder oss til mange fine bidrag:)

14 kommentarer:

La luz del norte sa...

Så flott konkurranse og fine premier! Gleder meg til å se bilder. Lykke til, alle sammen!

Jannicke sa...

...dette fristet å være med på!!
Rett i tenkeboksen! J ;o)

Vibeke sa...

Spennende konkurranse !:o)

Vibeke

Christine sa...

Her er det bare å skru på kreativiteten på fullt;O)

Etter å ha sett så mange flotte blogger så kan dette bli utrolig spennende.

ja, lykke til alle sammen.

Unknown sa...

Spennende!
Jeg elsker å dekke bord.... Her må tenkes og muligens mailes :o)

Nanni

Tee of Vinnord Cottage sa...

ååå dette hørtes gøy ut :) :) :)
Kanskje jeg må bli med :)

ida sa...

må man være medlem av nib får å være med?

Ann Helen sa...

Idamor: Nei, det trenger du ikke:)

marie sa...

Må bildene være tatt denne våren?

marie sa...

Og kan man ha mer enn et bilde?

Ann Helen sa...

marie: Nei, de trenger ikke være fra denne våren. Du kan sende mer enn et bilde, men helst ikke. Blir veldig mange bilder for oss å vurdere. Velg helst ut 1-2 av de fineste.

Ingunn sa...

Da vet jeg hva jeg gjør i kveld. Dekke bord og ta bilder :)

Min Still By Maia sa...

Så fint at dere har en slik konkurranse igjen. Liker de utrolig godt! Her kommer det helt sikkert inn mange go`biter.

Jeg har ett års jubileum på bloggen min og har også en konkurranse. Håper mange "kommer på besøk."

Klem fra Maia

Hege sa...

At jeg ikke kan lære meg til å bli flinkere til å ta bilder, hadde jo et utrolig flott vårbord for ca 1 mnd siden... sukk.. men ikke et bilde å oppdrive, rakk ikke ta bilder, hadde jo så mye annet å gjøre... hehehe...
Full skjerpings nå;)