Denne nettsiden siden har flyttet til Norskeinteriorblogger.no

tirsdag 28. april 2009

Header, banner eller overskriftsbilde.

Dere vet de bildene vi legger inn på toppen av bloggen vår? De vi kaller header, banner eller overskriftsbilde -alt etter som? De er ikke alltid like lett å få til. Mange bloggere syns det er vanskelig å få til noe kreativt. Siden en virkelig flott header kan kreve en god del ordning i fotoredigeringsprogram, er det alltid noen som tibyr hjelp til dette. Takk og lov!

Maria Vinden kom med et kjempesnilt tilbud til oss på Nib før påske, men siden vi generelt bare har tid til å 'få ut innlegg' om dagen, blir svar på mail nedprioritert. Det tar endel tid, altså, all denne mailskrivingen, hihi! Koselig er det uansett - men litt flaut når vi blir hengende så langt etter at vi ikke fikk benyttet oss av tilbudet om gratis påskeheader.






Istedet kan vi jo vise frem noen av headerne Maria lager. Bloggen hennes finner du her. Hun tar 300 kr for en bloggbanner, hvis en bestiller innen 1.mai. Så hvis du føler du trenger litt proffhjelp kan jo dette være noe for deg. Maria er nemlig utdannet grafiker og lager headerne i Photoshop. Utrykket er helt opp til den enkelte blogger - bilder osv bestemmer en selv.

4 kommentarer:

Magdalena sa...

så mange fine! er SÅÅÅ glad for min,- det største av alt var at den bare dukket opp...
takk til maria....

tinemor sa...

Ja, Maria er superflink!!
Ser mange fine her!!!!
Min dukket plutselig opp på en e-mail..
Helt utrolig!
Og såååååå snilt!!!
Flinke, søte og snille Maria!
:-)

h.espe sa...

Jaaaa, herlige Maria - hun hadde sett at jeg hade skrevet i en kommentar at jeg kunne tenkt meg en slik, og vips, der var den.... Jeg er overlykkelig for min :o) Tuuuusen takk min venn!!!

Christinas låvebutikk sa...

Jeg er også veldig fornøyd med min somMaia lagde til meg!
Sååå snilt!!