Denne nettsiden siden har flyttet til Norskeinteriorblogger.no

tirsdag 10. mars 2009

FØR/ETTER lampen i skogen

Briggs lekehus har sendt inn denne kreative lampeløsningen.

Dette skriver Briggs lekehus: Jeg har funnet inspirasjon til lampen min fra
Norwegian Forest av Cathrine Kullberg og Forest light av Nicolette Brunlaus.

Jeg ble veldig inspirert av disse lampene og prøvde dermed å lage noe lignende selv med:
  1. En vanlig Ikea lampe.
  2. To store skogsbilder jeg har tatt, printet ut hos FotoKnudsen.
  3. Kontaktfilm og tapetkniv.
Jeg skar ut bildet etter riktig størrelse og motiv. La på kontaktfilm, og klistret på lampeskjermen. Dermed har man en ny lampeskjerm som lett kan endres på.

Mer kan du lese her.

3 kommentarer:

Fotballmamma sa...

Så utrolig kreativt! Superfin ble den!

mi-rachel sa...

kjempe fin!

♥ Stines hverdag sa...

Dette ble stilig! Jeg har flere ganger beundret lampene på restauranten Smørøyet i Kristiansand. Og nå fant jeg ut at disse er fra Nicolette Brunklaus. En del over mitt budsjett, men man kan jo lage dem selv....
Takk for tipset!