Denne nettsiden siden har flyttet til Norskeinteriorblogger.no

fredag 16. mars 2012

På besøk

I går var vi på knasende fint besøk! CECILIES LYKKE åpnet hjemmet sitt for to skravlende og interiørfrelste NIBjenter:) Hvis du lurer litt på om du skal prøve noen nye oppskrifter i helgen? Cecilie har tips til deg HER.

Maten var enda bedre enn den ser ut som. Got to love it! Og vi måtte jo bare ta bilder av den, hihi.


Lurer jammen på om jeg må starte en ny spalte her på NIB også. Den skal i tilfelle hete. "Solveig - USENSURERT - i interiørbloggernes soverom." Av en eller annen grunn klarer jeg ikke motstå fristelsen av å ta teite bilder av meg selv i speilene rundt om.

GOOOOD FREDDA!

9 kommentarer:

ANETTESHUS.COM sa...

Hihi. Herlig!;) Gleder meg til flere bilder!

Mmm. Maten ser definitivt god ut ... ble sulten, jeg.
Riktig fin helg!

KLEM
ANETTE

Lene sa...

Herlig soverom og herlig bilde!

Anette sa...

Hærlig:)

Anonym sa...

Hihi *ler*
Du er søt da!!

Den maten så nam nam ut..
Her har vi nettopp spist tapas
det var også nam nam ;)

Ha en fin helg, jenter!

Klem,
Ida

designhund sa...

jeg er Sol::fan;)
liker dine utrolig sjarmerende; usensurert!!
ha en strålende helg!

Anne Grete sa...

Hihi, søte Solveig!

Gleder meg til å se flere bilder :)

Klem

Fargevandring sa...

Ja den spalten må du starte:-)

tonje boganes sa...

Hihi, herlig!

penger på minuttet sa...

Ser sjovt ud :) Glæder mig til at se flere billeder.