Denne nettsiden siden har flyttet til Norskeinteriorblogger.no

lørdag 24. mars 2012

En bitteliten kikk...

..på en av våre saker i den nyeste utgaven av forholdsvis ferske magasinet STUDIO. Vi har vært på besøk hos tre herlige jenter dere kanskje kjenner? CONNIE, NINA og KRISTA har en helt ulik stil, men alle har de vært sitt særpreg. I Studio viser vi deres spennende vegger, og snakker med dem om stil, trender og inspirasjon, så da vet du hvor du finner mer.












Glad lørda` til dere alle, om dere bades i solskinn eller ei! Her på Østlandet er det så vårstemning! Vi hev oss i bilen sammen med nabofamilien i dag, med destinasjon Oslofjorden. Pølsegrilling, påskemarsipan, vannlek med støvler og gummibukse, lukten av salt sjø og store smil hos barna = VÅRLYKKE!

10 kommentarer:

Kremfaret sa...

Det hørtes ut som en praktfull vårdag! Topp vær på østlandet i dag ja :D

Flotte hjem disse jentene har, mange spennende detaljer og plenty med inspirasjon :-) En fortsatt god helg ønskes alle, både med og uten sol ;)

JunePune sa...

Høres ut som en herlig dag! Her har det også vært fjæreliv og grilling ;)

Herlige bilder av herlige hjem også :)

Duse Pasteller sa...

Utrolig fine og inspirerende bilder!!
GOD HELG!
Klem, Janni:O)

Lottemora sa...

Inspirerende Bilder! Her på Oppdal har 13 bloggejenter kost seg på bloggtreff idag :-))))))

Unknown sa...

Ser ut som flotte hjem alle 3 :)
Herlig med den gule stolen!
Her i Dubai var det overskyet i går og meldt regn i morgen, noe som egentlig aldri skjer i mars, jaja.
Men i dag ser det bra ut, og vi skal en tur på stranden og kanskje ørkenen :D

Tullefrans sa...

Jeg gleder meg til å gripe fatt i magasinet neste gang jeg er i butikken!

Jeg skal også delta på grilling i dag - årets første er alltid stas.

Riktig god søndag til dere!
Klemmer fra Frøken Fransen

Keiserens nye trær sa...

Det var ukens mest inspirerende bilder, uten tvil. Storgleder oss til bladet kommer. Førsteutgaven var tam, andreutgaven var bra, dette lover enda bedre for tredje. Hurra!

God helg!

Keiserklem

STYLIZIMO sa...

Jeg har kjøpt bladet! :) Må si dere har vært veldig flinke med reportasjene dere har laget.

Takk for at dere ville besøke akkurat meg <3

Klem Nina

Anette sa...

Fine bilder:)

KROnPRINSESSENE sa...

Ååå, dette gleder jeg meg til å se mer av på trykk ;)
Flinke dere er og flotte, inspirerende hjem.

Inspirerende var også dager i København!
O lykke å være i den byen altså.. ;)

Klem May Helen