Denne nettsiden siden har flyttet til Norskeinteriorblogger.no

fredag 16. oktober 2009

I stort format:)

Vi fikk en utrolig hyggelig mail fra Yngve for en tid siden. Yngve jobber med et BO Express, et magasin Maxbo gir ut, og ville skrive en artikkel om interiørblogging.

Vi skrev litt mail, og pratet på telefon. Alt vel - jeg tenkte ikke så mye på det, og sendte ett av de 1024 bildene Lilleflittig ble tvunget til å ta i sommer. Hun kunne nesten vris opp over en utslagsvask når vi var ferdig, og jeg sendte altså over det ene jeg godtkjente, til Yngve. Jeg er glad jeg er oppsminket, for da er det ingen som kjenner meg igjen når jeg kommer tråkkende på Berthas Oldebarn, med Gorerex-sko og blek "jeg har ammet i hele natt" gust over hele meg - hihi.



For litt siden fikk jeg linken til bladet, og jeg kjente jeg fikk litt åndenød. Artikkelen var råflott, men bildet var virkelig stort! Føler meg kanskje ikke verdig det formatet, men heldigvis passer inngangsdøren til mammaflittig fint inn i layouten deres, hihi. Det er jo verd noe!

Tusen takk Maxbo - dette er super reklame for alle interiørbloggere her på Nib. Som dere helt sikkert skjønner er det en nesten umulig oppgave å anbefale blogger, og vi prøver så godt vi kan å "bytte litt på", for å få frem så mange flotte blogger som overhode mulig.

Lyst å lese artikkelen? Her er den:)

Til alt overmål er hr. Halvor Bakke i samme utgave. Hvis du legger merke til i hverdagen - så er det alltid noen mennesker du støter på oftere enn andre. Det kan være at dere begge alltid kommer 5 minutter for sent til bussen, og dermed ender opp på 07 35 bussen sammen. Siden dere begge var sent på jobb møter du henne igjen i lunsjkø nærere 13 - osv. De menneskene som alltid er 10 minutter for tidlig ute til bussen har det sikkert på samme måte. Men de som er 5 minutter for sent blandes liksom aldri med de som er 10 minutter for tidlig, så dermed kan man gå et helt år før en oppdager at naboen egentlig tar samme buss som deg selv:):)

Hr. Bakke ser rett og slett ut til å ha samme omtalerytme som oss - hihi!!

Ps - så at jeg ikke hadde tipset om loppemarkedet jeg skal på i morgen. Det er nemlig ett på Minde skole, kl 11. Bergen - såklart:)

12 kommentarer:

Ingunn sa...

Så moro. Både bildet og artikkelen var kjempefin.

Ha en fin helg. Dere gjør en kjempejobb i NIB.

Klem Ingunn

Camilla sa...

Så kjekt med omtale!! :-) Og bildet var jo fint det ;) Takk for tips om loppis. Stakkers sambo..idag er bursdagen hans og han blir allikevel dratt med rundt på loppiser. hihi

IfraLahell sa...

Kjempe fin artikkel og bilde var flott. Kjenner til det med bilder- jeg er også av de som må ta..ja- rundt 100 bilder før jeg finner et jeg synes er greit.

Utrolig hyggelig at du også nevnte bloggen min da. Kjempe koselig var det! Ha en herlig lørdag.

Klem IfraLahell

Bluggi buggi blogg sa...

Gratulerer med artikkelen. Synes det var et fint bilde av deg jeg. Ingenting å være flau over :)
Takk for tipset om loppemarkedet. Trodde det var bare det på Steinar skolen i dag. Da blir det enda kjekkere.
Har lagt meg til som følger her. Er medlem så da er det fint å følge med hva som skjer.
God helg.
Trude :)

Vibeke sa...

du gjør det knallbra i stort format!:)
flott artikkel!

god loppislørdag til deg,
klem

Emmeline sa...

For en FOTOMODELL:) imponerende de luxe:) Kanonfine farger på det bildet regner med at det blir årets julekort hos Storeflittigfamilien i år???
Jeg hadde vært KANONSTOLT dersom det hadde vært meg som sto der så lekker og ven og pen:) Må også få takke for anbefalingen. Alltid kjekt med omtale, selv om jeg føler meg bortskjemt i så måte!! Og nå har jeg jo fått tilbud om reise til Stockholm også--- gratis, på designhotell og greier...Bare for å skrive et innlegg om det etterpå:)
Lurer litt på om svenske turistbyrået vet hva de gjør. Siden jeg har en tendens til å se på svenskene med et visst skjevt blikk;) Men det går vel helst bra tilslutt får vi håpe:) SEE U AROUND!

Kjeruben sa...

Så herlig omtale! De er kjempeflinke!
Og bilder er superlekkert så ingen fare å blåse det opp litt ;-)

Solveig sa...

Tusen takk! Det hjalp med litt støtte!!

Emmeline - kanskje vi skal dra sammen? Har ikke hørt noe mer fra dem, enda, vi:)

Rikke sa...

Så utrolig BRA!!
Synes du var veldig fin på bildet jeg:)
God helg og keep up the good work!!
Rikke

lindalindalinda sa...

foxy mama! :)
Kjempefint bilde! og fin artikkel :)

Hilsen Linda ;) (ja, hu Linda ja.)

lisje astrid's husblogg sa...

Kor gøy da:)Synest både bilde og artikkel var kjempe bra:)Klem frå astrid(som også amma heile natta:)

Beate, A Brighter Day sa...

Gratulerer! Det var et kjempefint bilde og en fin artikkel :) Artig å lese! Må si jeg er veldig takknemlig for at NIB finnes :) Klem