Denne nettsiden siden har flyttet til Norskeinteriorblogger.no

tirsdag 1. september 2009

Tips: dvdhylle

Da jeg kom tilbake til Bergen og studentleiligheten møtte vi på et problem. Vår bittelille gammeldagse tv hadde fått problemer med hørselen over ferien, og den uungåelige flatskjermen er nå i hus.

Jeg hadde i utgangspunktet en tvløsning jeg var veldig fornøyd med, nemlig en retrosjenk med dvd og oppbevaring skjult i skuffer og skap. (bilde under)



Men det nye monsteret i stuen krever noe annet. "En vet en er interiørblogger når en syns en 32" flatskjerm er et groteskt stort møbel i stuen." Hihi!

Dermed ble sjenken solgt på finn. Jeg har kjøpt et konsollbord, som er malt i høyglans sort (for at tvn skal gå litt mer i ett med interiøret) og trenger en hylle under for å feste dvd. Håpet er å skape en illusjon om at tvbordet ikke er et tvbord. Hvis dere skjønner.

Emmieverlasting har et supert tips, og det har jeg virkelig tatt til meg. I morgen bærer det avgårde til Ikea, for denne løsningen passer perfekt. Jeg får vel legge ut bilder også - når tvanordningen er i boks. Vent og se, i mellomtiden kan dere se hvordan det ble hos Emmieverlasting:

Ta en SUMMERA uttrekkbar hylle (egentlig til tastatur og mus) og monter under din "tv-anordning". Vips!


Bilde: Emmieverlasting.

Ingen kommentarer: