Denne nettsiden siden har flyttet til Norskeinteriorblogger.no

mandag 31. august 2009

Medblogger til økobutikk

Meditrina er en "økobutikk" og har sendt oss denne mailen:

"Jeg driver en nettside/blogg om økologisk og miljøvennlig livsstil. Innenfor denne sjangeren faller det meg naturlig å ta med temaet interiør, oppussing og redesign, men mine taster klarer ikke å bite over alle tema jeg ønsker å skrive om. Jeg er derfor ute etter en medblogger som kan skrive minimum 1-2 poster i mnd om miljøvennlig interiørtrender og redesign. Flere poster blir selvsagt tatt i mot med stor takk, og bidrar til flere treff gjennom min side til forfatterens side. Den som blir medblogger får mulighet til å ha link til sin side, (også med bilde om det er ønskelig) og lenke i sidemenyen.

Interessenter bes sende meg mail på admin@meditrina.no"

Så har du lyst har du lov:)

Ingen kommentarer: