Denne nettsiden siden har flyttet til Norskeinteriorblogger.no

fredag 5. juni 2009

Inspirasjon: Festbord

Uken med festbord fortsetter. Nå er alle finalistene avslørt, selv om jeg rotet litt i går.

For noen flotte bilder dere har tatt denne gangen! Tusen takk for alle bidrag. I morgen kommer noen av de bordene som ikke ble valgt ut til finalen - jeg lover at det er flotte bilder der også, så følg med videre på festbordinspirasjonsuken.

Femteplass gikk til frk B: "Jeg har vinglet frem og tilbake, skal - skal ikke, i forhold til denne konkurransen. Det er så mange flinke folk med flotte hus og store spisestuer. Da blir mitt lille hybelkjøkken litt bleikt i forhold, men jeg valgte å ta det som en kreativ utfordring. Kreative dager gjør meg alltid glad:)"





Sjetteplassen gikk til Lisbeth sin lille verden. Hun sendte først inn panoramabilde, men ombestemte seg, så her får vi vist frem 'resten':)







2 kommentarer:

Linda sa...

Så flott.

Gratulerer med plass blant de utvalgte.

Ingunn og Linda :)

Christine Louise sa...

Så flotte bilder da :)