Denne nettsiden siden har flyttet til Norskeinteriorblogger.no

tirsdag 30. juni 2009

Før/etter kjøkken

"Hei!
Sender inn bilder av før og etter (ekstrem-utgaven) kjøkkenoppussingen vår. Dette er fra leiligheten i 1. etasje. Selv pusser vi opp til oss selv i 2. etasje. Som dere ser er det et par malingsstrøk igjen på listene i det nye kjøkkenet, men nå er vår leieboer på vei inn, så jeg får ikke tatt flere bilder. Hele huset vårt er et eneste stort før- og etterprosjekt, som heldigvis nærmer seg slutten.





Mer om det hele kan dere lese her.

Mvh. Marie i Fattighuset"

7 kommentarer:

Hulda sa...

Dette må vel kalles ekstrem forvandling! Lekkert!

Anonym sa...

Likte best før-bildene jeg, de viste et potensiale som dessverre ikke ble innfridd. Nå ser det jo ut som hvilket som helst kjøkken man finner hos "alle".

Hilde Heimdal sa...

Kjøkkenet ble kjempefint !!

men syns dere skulle beholdt den sjarmerende turkise døra da!!

Ellers er jeg sikekr på det blir kjempeflott der :)))

Anonym sa...

Jeg har et spørsmål til dere alle: Hvordan er NIB-siden hos dere, i forhold til hvor bred skjermen deres er?

Jeg sitter på en bitteliten Notebook (heter det det?) med liiiiten skjerm siden dataen min er ødelagt. - Og her er NIB-siden altfor bred her, sånn at jeg må scrolle til siden for å se hele siden. Er det sånn hos dere med større pc?

Christine Louise sa...

Ja, er slik på min data også. Og jeg har stor skjerm.. Litt dumt..

M sa...

Så flinke dere har vært, det er jo et helt annet rom blitt!
Klem,M

Ingunn sa...

Superfint ble det, men mangler litt møbler bare kanskje?

Klem ingunn :)