Denne nettsiden siden har flyttet til Norskeinteriorblogger.no

onsdag 25. februar 2009

FØR/ETTER sjenk i hvit drakt

Mariannes har sendt inn bilder av en sjenk som har fått hvit og deretter litt grå overhaling. Det er mange som har sendt inn slike sjenker, så dette er nok en populær løsning. Har du ikke en i hus? Disse finner du billig på loppemarked eller finn. Kanskje du blir inspirert?

Dette sier Mariannes om sjenken: "Her i kommunen har vi en resirkuleringsstasjon hvor brukbare ting blir sortert ut og solgt til en billig penge. Dette skapet trengte vi til å gjemme alt av TV-tilbehør. Og det er ikke lite. Inne i skapet er det fullt av ting med ledninger og antenner, en labyrint av kabler som skal hit og dit."

"Jeg grunna først med hvitt, og tenkte at skapet skulle forbli i den fargen. Jeg er sikkert blitt påvirket av alle blogger med hvitt interiør."

"Det ble veldig pent med hvitt, men her blir det litt feil med veldig pent, så jeg malte over med en halvblank grå istedet. Er ganske fornøyd med det, men jeg kan jo fortelle at sånn gjør jeg bestandig, maler over og over. Jeg fjerna også føttene for å senke skapet litt og slippe å ha hybelkaniner under, men det gjør skapet tyngre syns jeg."

Knotter fra Indiska

4 kommentarer:

Hulda sa...

Sjenken ble jo virkelig fin i en blanding av hvitt og grått. Likte de knottene så godt også. :)

Maria ( Idekroken ) sa...

Det ble skikkelig fint! Ble en helt annen sjenk! ;)
Klem Maria fra Idekroken

Marias skriblerier sa...

Yes, så bra, nå kom før-bildet først!! :D SKapet ble lekkert lekkert! Jeg elsker hvitt!

Ingunn sa...

Så flott. Hvitt er så lekkert. Hadde jeg sett det før vi innredet, hadde vi nok valgt en mer fransk landlig stil...