Denne nettsiden siden har flyttet til Norskeinteriorblogger.no

lørdag 16. august 2008

Nye bloggere

Denne uken har mye skjedd. Ny design, bloggetreff og maaaange nye bloggere som ønsker å legge seg til. Tror det er lenge siden så mange nye bloggere har funnet veien inn hit, nå er vi faktisk over 250!

Diskusjonene begynner å ta seg opp. Vi setter så utrolig pris på at så mange er engasjert, og at en tør å gi oppriktige meldinger, det er topp! Så takk for alle kommentarer!!

Lilleflittig styrer 'månedens bilde' og kan rapportere om flotte bilder. Siste frist for å sende inn bilde er rett rundt hjørnet... så ta frem ditt beste bilde med tema LYS.

Her kommer de nye bloggerne, håper de blir godt tatt imot, og som vanlig har jeg redigert litt i noen presentasjoner for å holde dette innlegget kort:)

Almas hus: 'Bloggen kommer for det meste til å handle om min store interesse for interiør. Liker godt dansk, svensk, fransk landstil og elsker loppisfunn med sjel og sjarm.'

Ann-Helens lille verden: 'Hei! Har nettopp flyttet på gård og holder fortsatt på å komme i orden! Elsker å kunne pusse opp gamle ting, har endelig landet i en interiørstil jeg føler meg hjemme i. I hverdagen går tiden med til barna og hestene våre! Driver også med scrapbooking, strikking og hekling.'

Camillas blogg: 'Jeg blogger om forskjellige ting, bl.a interiør. Foreløpig ligger det ikke inne så mye innen dette temaet, men det vil snart ta seg opp.'

Christina's beste: 'Hei.Min blogg handler om oppussing av huset vårt og andre ting som vi syssler med. Har akkurat opprettet bloggen så det er ikke så mye innpå enda.'

CosFanTuttas interiørblogg: 'Jeg har laget blogg i forbindelse med oppussing av leilighet. Stilen er preget av skandinaviske/norske design møbler. Minimalistisk, men samtidig et varmt. Ingen shabby chic, pynt, blomster, forming, selvgjort og velgjort eller andre missions impossible-stuff. Jeg drikker derimot vin, hører på musikk og padler i blant - og skriver om dette.'

Design shimmer: 'Min blogg er en salig mix av hjemmeinredning/design/litt mote, litt musikk. Stor lidenskap for Moderne personlig innredning med inspirasjon fra det som måtte være hjertet nærmest.' Blogger på engelsk.

Duften av erteblomster: 'Hei! Har stor interesse for interiør, mote, hage og forskjellige typer håndarbeid. Stilen er vanskelig å betegne med ett ord men jeg er i allefall individualist. Lar meg inspirere av trender, men ikke styre. Liker å pusse opp det jeg har istedenfor å kjøpe nytt. Har ikke noe imot å kjøpe meg noe, men syns prosessen å skape nytt ut av noe gammelt er herlig.'

Fra blokk til hus: 'Endelig på bloggingbølgen, det vil si interiørbloggingbølgen. Utrolig mange inspirerende og kreative blogger der ute. Min side handler mest om byggeprosessen på huset vårt nå men når vi kommer inn i huset blir det mer interiør.'

Frk Fischer's verden: 'Jeg liker å pynte og pusse opp og innrede rom. Har en tendens til å bytte litt stiler etter vær og vind, men er vel egentlig glad i base farger, og i romantiske og maritime stiler, og den franske landstilen. Syns stiler lett kan byttes ved enkle grep som puter, duker og div, bare man har klare base farger. Elsker blomster av alle slag, særlig hortensia og tulipaner.'

Heim: 'Heim vart i utgangspunktet oppretta som ein dokumentasjonsblogg for alt vi har/skal gjere i hus og hage (bygd i 1946). Stilen i heimen er vanskeleg å setje i bås, men gjenbruk, gjerne heimesnekra, lyse fargar og utbyttbare fargeklattar seier vel litt.'

H elle K tid for harmoni: 'Hei , i bloggen vår finner dere interiør,hage. Driver en liten butikk i uthuset i hagen.'

Karlsebakken 37: 'Hei! Min blogg handler om livet på Karlsebakken 37 i Tønsberg, der jeg og samboren min pusser opp huset vårt fra 1952. Svensk som jeg er prøer jeg å blande inspirasjon fra både Norge og Sverige i en stil som tar inn like deler New England, jordfarger, vitt, lantligt og minimalistiskt! "En salig blandning" på ren svenska altså!'

Living large, the small way: 'Noen ganger har man enten for liten plass eller for lite penger til å skape det interiøret man helst vil ha. Men følg med, så skal jeg lære deg å lage gull av gråstein.'

Lykkehuset: 'Hei! I bloggen min vil jeg skrive om hus, hage og skjærgården. Blir inspirert av så mange blogger, og vil etterhvert prøve å inspirere selv også. Med bilder fra huset vårt, interiørtips, oppussing, hagen og skjærgården der jeg bor, tror jeg bloggen vil bli en skjønn liten oase. (Håper det i alle fall).'

M and Co Around the house: 'M&CO - Around the house er mitt kreative utløp i hverdagen. Skriver om interiør, stil, og hage. Stilen er min egen, eklektisk og med et Internasjonalt preg.Velkommen på besøk!' Monica skriver på engelsk.

Noralill: 'Hei! Kanskje det er på tide å kome seg vidare ut i verda. Difor skriv eg inn her. Har ein blogg om livet i vårt vesle hus, om oppussing, blomar og blåbærtur.'

Nyperosa: 'Nå vil jeg være med, det er etterhvert så mange her, og det er her jeg oftest er på besøk. Liker godt:Bohem storbystil, Gustavians stil (som er hvit stil?) Og dansk design.'

Sirens hus: 'Ny blogger med hovedvekt på interiør. Elsker den franske landstilen, men kominerer gjerne med annet om det faller i smak.'

(Ønsker du å legge deg til her på NIB, skriver du bare en kommentar under dette innlegget, og gir en kort presentasjon av bloggen din. Prøv gjerne å beskrive stilen din så godt som mulig:)

12 kommentarer:

ceciliegrut sa...

Masse nye flotte blogger :o)

..jeg var med her, men nå ser jeg at jeg ikke er det lenger allikevel??

Klem og god helg til alle :o)

Anonym sa...

Så gøy med nye blogger! Nå skal jeg på blogg tur ;-)
Ps! Takk for at dere tok meg med selvom jeg skriver på engelsk :-)

Mummimamma sa...

Hei!

Trønderpia her, som har blitt til Vibekes verden.
Jeg henger fortsatt med som Trønderpia, men hvis dere får til å skifte navn på meg, hadde det vært supert.
Jeg har heller ikke blitt med på bloggrollen deres på en stund, siden jeg valgte å lukke bloggen.
Men nå har jeg åpnet bloggen igjen, og håper jeg får bli med på bloggrollen igjen.

Og tusen takk for at dere tar denne jobben, syns dere er enestående jeg! Klem

A-H sa...

Hei! Tror det er lit ombyting i linkene på prenentasjonene...;) Og jeg fant meg ikke i lista heller;)
Ha en god kveld!

Anonym sa...

prøver en gang til jeg da :-) Har vært lite interiør-aktivitet på min blogg i mine 5 uker med ferie, men det tar seg opp nå mot høsten,da hverdagen starte for fullt igjen.. Vil fortsatt gjerne være en blandt dere her inne, da interiør er en stor lidenskap.. :-)

Hilsen tuppenella.blogspot.com

susanne :-)

Tove E sa...

Heia!
Mange flotte og dyktige folk her,men ikke forumet for meg:0) Tror min blogg er for lite interiør, og mer en "alt mulig blogg". Takker for laget (her inne, og lykke til videre alle sammen.

Hilsen fra Trøndelag.

Nita sa...

Så er jeg endelig på nett med mine interesser, som bl.a.omfatter hage, håndarbeid av ulike typer, koos, og ikke minst interiør. "Stilen" min er litt loppis/shabby chic/old british, kort sagt; personlig :-) Ta en titt da vel!

Anonym sa...

Hei og velkommen inn i min bloggeverden!Lover å ta godt vare på deg her!Jeg ønsker å vise frem en koselig,kreativ og allsidig blogg.Interiørmessig er jeg glad i å blande gammelt og nytt.Og så trives jeg med den lyse og romantiske,litt shabby stilen.Ha det hærlig!Vi blogges!

Bakketun sa...

Hei

Vil gjerne være med her.

Velkommen til min blogg. Den handler om interiør og mitt hverdagsliv. Har bare blogget i ca 1 mnd, så ganske fersk i gamet foreløpig.
Etter hvert håper vi å komme i gang med husbygging, men akkurat nå venter vi på at kommunen skal godkjenne diverse.Når husbyggingen begynner vil nok det blir masse blogging om det :)

Ingunn sa...

hei og hopp!!!
Jeg har lagt inn et innlegg her tidligere, med kan ikke se at jeg er lagt til......og jeg vil jo gjerne være med i dette fellesskapet! Er jo så mange dyktige damer her inne!;)

Stor klem

www.bakensky.blogspot.com

Marigrafen sa...

Jeg er en grafisk designer med interiørblogg både med mine egne prosjekter og masse inspirasjon. Jeg liker alt fra det hvite og romantiske til det litt mer industrielle og røffe. Og jeg elsker prikker!

Ingrid_blafre sa...

Siste nytt fra BLAFRE DESIGN blandet med Ingrids skriblerier om inspirerende interiør og design og litt av hvert. BLAFRE har også egen nettbutikk, og utvider sortimentet fra kort og papirprodukter til blant annet oppbevaringsbokser denne høsten. Retroinspirert og fullt av glade farger. Velkommen innom :-)