Denne nettsiden siden har flyttet til Norskeinteriorblogger.no

lørdag 24. mai 2008

Lørdaginnlegg 24.mai

Hei, hei alle sammen og gratulerer med 5.plass i Grand Prix!

Vi er nå over 160 bloggere her inne på NIB, hurra! Det er virkelig topp! Vi tenkte vi bare skulle gi en liten påminnelse til nye blogger som ønsker å legge seg til her på NIB: bloggen må handle i alle fall litt om interiør:):) Vi ønsker ikke holde noen utenfor altså, men vil bare unngå at bloggrollen ikke mister sin hensikt.

Her kommer de siste bloggene som har lagt seg de to siste ukene. Kos dere, vi håper vi dere tar godt imot dem.

A beautiful home: En ganske ny blogg om oppussing av et rekkehus som ikke har blitt rørt siden 1952. Siste innlegg om møbler fra Oliver Furniture.

Amalies pusterom: Amalie har blogget om hverdagsglamour siden starten av april. Hun har blant annet rukket å blogge om egenmalt bilde, svart og hvitmalte møbler, kvinnelige toppledere og hageprosjekt.

Anemone: En blogg om Anemones blomsterbutikk, hvor vi får se nydelige bilder av blomster og interiør.

Containergirl
: Containergirl har en blogg hvor hun legger ut bilder av noe av det som tilslutt ender opp i butikken hun driver på et gjenbrukstorg i Trøndelag. Her reddes store og små skatter fra døden på søppelfyllinga, og vi får et innblikk i både hva folk kaster og hva folk redder.

Eli's hus: Eli liker den hvite shabby chic stilen, og viser frem inpirasjon og bilder fra eget hus, med "New England" stil, lopper og fretexfunn. Siste innlegg om lysekroner.

Fjordheim: Astrid blogger om interiør og forskjellige hobbyprosjekter. Hun viser livet som motorsykkelentusiast, og blant mye annet bilder fra Lyskappelet på Beitostølen. I tillegg får vi se mange flotte loppekjøp.

Klarafina: Klarafina har en blogg om søm og interiør, hun har en romantisk, vintage stil som heller mot det landlige. Siste innlegg om sommerduk.

Lovises hverdag. Lovise har en blogg om kreativitet, med særlig mange flotte syprosjekt. Vi får se bilder fra hverdag og fest (hun har en flott Nordlandsbunad), og bilder av hunder, og små drypp fra "Jegeren og knivmakerens" produksjon.

Marihøna: er en blogg om interiør og hverdagsliv. Her ser vi bilder av Marimekko gummistøvler og lekkerbiskner for de søthungrige.

Morfars hytta: Morfar er opprinnelig dansk og pusser opp eller lager møbler og interiørgjenstander. Vårt første mannlige medlem:)

Nina's lille gale verden: Nina blogger i et rødt hus på landet utenfor Trondheim, som er under salg. Nina skal nemlig snart flytte, og vi får være med på prosessen. Her finner dere masse inspirasjon for den landlige stilen.

Prinser og prinsesser
: En blogg som viser bilder og inspirasjon fra en nettbutikk med interiør og klær for små prinser og prinsesser.

Silje's blogg. Silje startet ut som scrappe og fotoblogg, men har nå begynt å poste mer om interiør. Bor i Trondheim og viser frem inspirasjon, og sist av kjøkkenet sitt.

Trines hus og hage. Viser bilder fra huset og den vakre hagen sin. I siste innlegg viser hun bilder fra stuen og forteller om den kommende Københavnturen hun skal på.

16 kommentarer:

Veronica's hus sa...

Heisann!
Endelig har jeg gjort det. Etter å ha kost meg masse med andres hjem tenkte jeg det var på tide å invitere andre inn i mitt.
Velkommen inn:)
veronicashus.blogspot.com

BRUK OMATT sa...

Etter tips om denne siden, henger vi oss på! Vi er to jenter som har startet en ny bloggshop innen interiør. Vi satser på gjenbruk og tilbyr spesielle ting av god kvalitet. Vi vil føre varer i ulike stiler; shabby chic/ romantisk, retro og noe klassisk skandinavisk design.
Ta en titt innom oss da vel!

http://bruk-omatt.blogspot.com/

*Hege*-mine små skatter sa...

Herlighet...jeg er visst litt for utålmodig av meg... Jeg venta visst ikke lenge nok...
Takk for hjelpa igjen storeflittig!!!

Villa Luftslottet sa...

Den siste timen har jeg vært undt om på diverse blogger...og jeg havnet laaangt utenfor min rekkevidde, dvs, alt annet enn interiør og hjem og hobby. Jeg ble regelrett litt skremt av alt som finnes av blogger og hva mange blogger om: Det var om hat, eksponering til de grader... og mye annet. Det har vært litt problemer med enkelte anonyme frekke kommentarer i interiørbloggene, men det jeg fant rundt om...herregud!! Korte syrlige uttalelser flere steder, sårende komentarer, eksluderende kommentarer.... Jeg er mildt sagt forbauset og det rokket en smule ved min lille naivitet om at det "bare" var greit på blogg! En kjempestor egen verden, hvor alt for mye får fri flyt, derfor vil jeg bare si: Jeg er utrolig glad for NIB, og at det i hovedsak skal handle om interiør,hjem og lune gleder, selv om det ikke handler om bloggene, men om personene bak..for det har kanskje noe med interesse å gjøre også - hvordan man eksponerer seg, og hvilke spor man etterlater seg....Selvfølgelig UTEN Å TA ALLE UNDER ÊN KAM!
:)

Kardemomme sa...

Heisann!
Hvordan blir man medlem av Norske interiørblogger tro??
Jeg vil gjerne være med jeg også..

husetvedbekken.bloggagratis.se
(Jeg har forvillet meg inn hos en svensk bloggleverandør)!
Hilsen Kardemomme

Lisemette sa...

Hei sveis!
En hilsen fra en rykende fersk blogger,som prøver og feiler. Ser så flott ut med bilde bak tittelteksten, er det noen som gidder å forklare meg hvordan jeg får til det?
Jeg vil svært gjerne få bli med i det gode selskapet på NIB!Mange flotte blogger,imponerende!

Cathrine sa...

Havnet inne her i en ren tilfeldighet.Masse fine blogger man kan titte på som man aldri har vært innom før,kjempekjekt :-)

liven sa...

Hei!! Ser at dere skriver om at bloggen må handle litt onm interiør!!
Men ikke i hvert innlegg vel??
Er jo så mye utendørs nå om dagene!!

Ann Helen sa...

Bloggen trenger ikke ha interiør i hvert innlegg! Men vi har fått noen forespørsler om å legge til rene foto, scrappe og hage blogger, og det har vi hatt lyst til å unngå. Vi ønsker at denne oversiktsbloggen skal være for interiørbloggerne, for at vi med denne interessen lett kan oppdage andre blogger og se hvem som har publisert nye innlegg. Bloggrollen mister dermed sin hensikt hvis den fylles opp med blogger med annet type innhold.

Mita`s hjørne sa...

Må nok bare innrømme at det er lite interiør i min blogg for tiden - blir mest hage på denne tiden av året... MEN kommer med mere interiør utover høsten - har planer om å endre farge på stua - igjen... tapet og maling denne gang... så interiørtingogtang kommer...

Torunn sa...

Det finnes også en egen liste med hageblogger for de som ønsker det .-). Der er det også en liste for de som har hage med noe attåt :-)

hageblogger.blogspot.com

Vakkert Liv sa...

Dette var jo knallbra.
Blir gjerne med her:)
http://www.vakkertliv.blogspot.com/

litenIda sa...

Dette var en god idé!

Jeg vil gjerne også være med! :)

http://daisyshi.blogspot.com

Alven sa...

Hei igjen :-) La igjen en kommentar forrige lørdag,men ser ikke at jeg har blitt lagt til..så prøver igjen :-)

Anonym sa...

Min blogg er hus (oppussing), hage, interiør, søm, strikking, bøker og hage. Ja og hverdagsliv og mat. Er det plass til en slik multitasker?

marie

Anonym sa...

Legg gjerne meg til også :-D
http://kjeruben.blogg.no