Denne nettsiden siden har flyttet til Norskeinteriorblogger.no

tirsdag 14. juni 2011

Vinnere: Utfordring uterom

Dere har stemt frem pallplassene i juniutfordringen, og her er the lucky ones! Gratulerer så masse til dere!

1. Premie HANNES DAGBOK. Vinner gavekort verdi kr. 4000 fra Skeidar.


2.premie STYLIZIMO. Vinner gavekort verdi kr. 1000 fra Skeidar.


3.plass DILL OG DALL OG SÅNT. Vinner gavekort verdi kr. 500 fra Skeidar.


Her er det ikke noe working 9-5 om dagen, hihi! Vi lager Pompoms, tenker blomster, cupcakes, stands, velkomsthilsner, nominasjoner, premier og FEST dag og natt, og kan nesten ikke vente til GLANSdagen er her! Har du mulighet anbefaler vi på det varmeste å kaste seg på, vi tror det blir en opplevelse for livet lørdag 25.juni! Finn frem tiaraen; det er mulig å melde seg på HER helt frem til og med tirsdag 21.juni!

26 kommentarer:

KROnPRINSESSENE sa...

Gratulerer alle 3 :)
Glad for å se min favoritt her, Stylizimo på topp 3!

Er SÅ klar for å sette turen mot Oslo til dere jenter!
Det MÅ jo bare bli bra...
Tiara? Hm, KROnPRINSESSENE må kanskje ha det hi, hi.
Lykke til med alle
forberedelser ;)

Klem May Helen

Landlige Hjem sa...

Gratulerer masse til vinneren <3
Nyydelige og inspirerende bidrag synes jeg ,))
Ha en superduper uke!!
Sommerklem,
Anki

Marit sa...

Gratulerer så mye til alle tre! Dere er kjempeflinke!
Nå blir det stemning på toget til Oslo, Hanne ;o)
Klem marit

Drømmehuset mitt sa...

Gratulerer til de flotte vinnerne. Kjempe fine bidrag fra alle sammen:)

Hilde - Feien og Fjong sa...

Gratulera! :)
Eg har henta MASSE inspirasjon frå månge fine uterom og blir forhåpentlegvis ferdig med uterommet vårt før sesongen er omme. Eller er den kanskje det allereie?! Neida, sommaren kjem snart :)

by BeaTell sa...

Grattis til velfjortente vinnere!

Så mange flotte bidrag!

HANNES DAGBOK sa...

WHAT???? Hjertet hoppet over mange slag nå!! Tuuuuuuusen takk til dere som har stemt meg frem <3

Klem til absolutt alle!

helen og gutta sa...

wow, så mange flotte kandidater, vanskelig å velge bare en favoritt

Tina sa...

Stort tillykke til vinderne! Så flotte udepladser.
Og rigtig god fornøjelse med forberedelserne til Glansdagen - Håber alle får en helt fantastisk dag //Tina

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Gratulerer til alle vinnerene, velfortjent ! :)

Ha en god natt alle sammen.

Klem Anette

Hjemme hos meg sa...

Hei!
Gratulerer til vinnerene- nydelige bilder!!!
Lurer på en ting: finner ikke følger knapp hos dere. Skulle gjerne hatt dere i bloggrullen min...
Vi sees på Glansdgen ;)

Klem Anette

Signe sa...

Nydelige uterom og velfortjente vinnere, grattis til dem!
Disse utfordringene er bare SÅ utrolig morsomme, både å være med på eller bare å følge med på alle de andre som deltar og velge seg ut noen favoritter :)

MissMette sa...

Gratulerer til vinnerene ღ
Så herlige blogger alle
sammen, på hver sin måte :)
Klem fra Mette

HUSET PÅ HØYDEN sa...

Gratulerer alle sammen! Jeg stemte på stylisimo og er glad for å se ay hun gikk til tops :)

Den Grønne Baljen sa...

Gratulerer til alle vinnerne... verdige vinnere alle tre =)

frk.B sa...

Gratulerer til alle 3!! Flotte bilder!
Og inspirasjonsgalleriet er og fult av mange flotte bidrag:)

Skulle gjerne være der på Glansdagen...men bryllupet til søster må gå først ;)

STYLIZIMO sa...

Så fantastisk gøy å komme på 2.plass! Det passer perfekt med et gavekort på 1000kr nå som jeg skal flytte og trenger masse nytt :)

En STOR klem til alle dere som har valgt å gi deres stemme på mitt bidrag!!

Nina

AM sa...

Gratulerer til vinnerne! Skulle gjerne kommet på Glansdagen, men akkurat den lørdagen feirer jeg meg selv og mine 30 år med stor fest ;)

Jorid ♥ Noe på Hjertet sa...

Hurra for alle!:) Er klar som et egg til glansdagen!! <3 Husk å si ifra om dere skulle trenge hjelp?!:)

Klemklem

Manuela - "Mrs Hardy" sa...

Gratulerer, fine alle 3!
En av disse stemte jeg på , sier ikke hvem ;)
Jeg er like klar som Jorid, men i dag har jeg tatt med fri fra jobb for å gjøre lekser...

Anette Willemine sa...

Gratulerer til alle tre! Ekstra gøy å se min favoritt Stylizimo komme på 2. plass! :)

Ønsker der alle en glad dag!
Klem,
AW

Beate - Bia ved havet sa...

Grattis til vinnerne! Vel fortjent.

Fra gammelt til nytt sa...

Gratulerer så mye til vinnerene. Gøy å se at min stemme nådde frem. Herlige uterom.

Jorunn

Huldra sa...

Gratulerer så mye til alle tre! Det var utrolig mange flotte kandidater. :)

vosges paris sa...

Congratulations to all the winners ;)

STYLIZIMO sa...

Blir forresten gavekortet sendt i posten?? Jeg har ikke vunnet her hos dere før så jeg er litt usikker på hvordan dette fungerer egentlig :)
Regner med at dere ikke har adressen min så...

Klem Nina