Denne nettsiden siden har flyttet til Norskeinteriorblogger.no

lørdag 11. juni 2011

Finalister juniutfordringen: Uterom

Det er mange avstemminger her på NIB om dagen, og vi synes det er fantastisk moro å se hvordan det koker rundt bloggkåringene! Vi elsker engasjementet her inne nå, og gleder oss bare mer og mer til Glansdagen! Her er det working night and day som gjelder for tiden, men for en fest det er planlegge en sånn fest som Glansdagen! Husk at siste frist for FOTOKONKURRANSEN er i morgen! Vi oppfordrer selvfølgelig både gallerister og finalister til å sende inn bidrag på glansdagen@gmail.com


Nok en herlig avstemming i dag dere , og Skeidars gjestedommer Ingeborg B. Borgen har valgt ut følgende finalister i uteromsutfordringen. Lykkelykke til alle sammen! Ta også en titt i det fantastiske galleriet!

21 kommentarer:

sylvia sa...

flotte finalister,
så mye lekkert.
masse lykke til alle sammen.
klem fra sylvia

HANNES DAGBOK sa...

Hurra!!!! Tusen takk <3
For en ære å havne her blandt alle disse flotte bidragene!

Stooor klem!

marie sa...

Oi! Så kjekt å bli valgt ut som finalist!

KROnPRINSESSENE sa...

Gratulerer til alle finalistene!
Min stemme er avgitt ;)
Lykke til alle sammen...

Ellers har jeg hatt meg en ny "Hipp-hurra-jeg-er-så-glad-dans" her på kjøkkenet i dag!!!
Jeg har nemlig, sånn på tampen, fått barnevakt til GLANSDAGEN! Så nå kommer jeg ;)

Klem May Helen

MissMette sa...

Gratulerer så masse til
de flotte finalistene ღ
... nå skal jeg inn å
stemme, blir ikke lett :)

God pinse og helg, klem
fra Mette

Duse Pasteller sa...

Kjempefine bidrag!
Kjenner at det er vanskelig å velge... som vanlig!;)
Ha ei finfin langhelg søte
Nib-jenter!!
Klem, Janni:)

HUSET PÅ HØYDEN sa...

Gratulerer alle finalister - så flotte uteplasser dere har! Da er stemmen min registrert. Lykke til :) Vilde

Fru Emma sa...

Jippi!!! Dette er STAS!!!

STYLIZIMO sa...

Neimen!! Så gøy at jeg kom i finalen :) Det var en hyggelig overraskelse må jeg si.
Her var det jammen mange fine bidrag ja...

-Nina

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Ohhh, her var det masse herlige uteplasser. ♥ Flere her som fortjener å vinne, så ikke lett å velge bare en å stemme på. ;)

Lykke til alle sammen ! ♥

Klem Anette

1001natt sa...

Heia Hasigamas univers!!!!:)))

Manuela - "Mrs Hardy" sa...

Så mange fine!
Nå har jeg også stemt, var ikke lett!
manu

Camilla Jin sa...

Utrolig mange fine bidrag her! Verdige finalister alle sammen! Masse inspirasjon:)

Lykke til allihop!

cj

Sexy Sadie sa...

Stemt på Marie naturligvis, hennes uterom ser jo faktisk ut til at det blir brukt, i motsetning til de andre.

Anonym sa...

I alle dager - er JEG m her?!! I DET selskapet,nå ble jeg bra lang i maska! Så kjekt!!! Lykke til alle sammen og fortsatt god pinse! Klem Lise, Hasigamas Univers

Samtidsmessig sa...

Hei!

Veldig flott blogg!

Hvis dere er interessert i Kunst, Design og Arkitektur så ta en titt innom min helt nye blogg da vel! Ikke så mange inlegg enda, men det kommer! :)

http://samtidsmessig.net/

Bog-Bog sa...

All of these are beautiful, my favourite is the last one!

tinemor sa...

Åh så gøy jeg fikk være med
Tusen takk
Klem

KATE ♥ sa...

Så flinke og kreative dere er.
Lykke til.

I`Døsset sa...

Så utrolig gøy jeg ble valgt ut som finalist. Tusen hjertelig takk. Har smilt i to hele dager nå :-) Mange flotte bidrag både blandt finalistene og ikke minst i galleriet. Mye god inspirasjon å ta med seg videre. Lykke til alle sammen.

Sìv`s verden sa...

Utrolig mange fine bidrag!:)