Denne nettsiden siden har flyttet til Norskeinteriorblogger.no

fredag 11. mars 2011

Kjøkkenutfordring: Finalister

Gjestedommer Mari Løkken fra Kremmerhuset har plukket ut disse fantastiske kjøkkenbidragene! Med disse bildene ønsker vi dere alle en deilig start på helgen!

Herlige premier venter på pallplass denne gangen også:
1.premie er et gavekort til en verdi av 5000 kr. hos KREMMERHUSET
2. premie er et sett med Nigella Lawson kjøkkenredskaper fra BO NORDISK
3. premie er to sett PIP service fra VELKOMMEN

NUMMER NI

Lett, lyst, innbydende kjøkken. Tøff tapet. Elementer i herlige farger som frisker opp.

SVENNGÅRDEN

Tøft kjøkken, men samtidig lekkert. Herlige elementer som praktisk husketavle og et herlig slitt trommelbord.

FJELDBORG

Sort/hvit er flotte kontrastfarger. Lyst og delikat med fargerike detaljer.

MY WONDERWORLD

Herlig, lyst kjøkken. Kul tapet i kul spisekrok. Herlig daybed å slappe av i.

FROST HOME

Delikat og flott kjøkken. Tøff kontrastvegg. Herlig lun blanding med kurv, rosa vaser, tre og industrielle lamper .Rundt dette bordet har jeg lyst til å sitte.

HANNES DAGBOK

Koselig romslig kjøkken i gjennomført landstil.

PROSJEKT VIBES GATE

Luftig og kult kjøkken. Herlig blanding av nytt og gammelt.

HJEM TE NA MOR

Delikat hvit kjøkken, med mix av gammelt og nytt. Sprek rosa plexiglasslampe over bordet. Herlig billedcollage på veggen.

VILLA VON KROGH

Kontrastfylt herlig kjøkken. Søtt og overraskende. De flotte lampene over bordet gjør dette kjøkkenet helt spesielt.

DESIGN SHIMMER

Hvitt , smart og delikat.

Du kan stemme frem til man. 14. mars kl. 19.


38 kommentarer:

-Mia- sa...

Masse fint!! Veldig variert!

mona.z sa...

Vanskelig å velge, så mye fint:)

Design Elements sa...

lovely images. love the wooden table and al the lighting...have a wonderful weekend

mi-rachel sa...

så mange pene kjøkken.
og så kjekt med så stor variasjon.
blir vanskelig å stemme:)

Rosa Rood sa...

OMG! I love all these kitchen ;o)
Everybody likes to have so much space in his kitchen area,..I jealous *smile*
I really enjoy this post!

Fjeldborg sa...

Hei NIB! Supestas å få være med i finalen, særlig med så hard konkurranse! Blir ekstra glad hvis dere linker rett til kjøkkeninnlegget (nå kommer man til siste innlegg og må lete seg frem til kjøkkeninnlegget når man trykker på Fjeldborg). God helg! Klem fra Ingrid

Manuela - "Mrs Hardy" sa...

Wow her var det mye fint!
Skal ta en ny titt før jeg stemmer, dette var vanskelig!

NIB sa...

Ikke værst å starte helgen med disse bidragene her nei:)

Fjeldborg: Det er fikset!

KROnPRINSESSENE sa...

Jippi, her er mange av mine favoritter :)
Blir utrolig vanskelig å stemme denne gang...
Fin variasjon blant finalistene ja.
Nå må jeg ta en ny titt ;)
GOD HELG alle sammen og lykke til alle 10!
Klem

Project Vibes gate sa...

Hurra! For en ÆRE å være utvalgt :) Hadde jeg vunnet noe også ville det blitt ekstra stas ;) thihi

Amalie sa...

Så kuuult! Stoooor stas altså :D
Klem!
Amalie

HANNES DAGBOK sa...

Wow...for en ære å smette igjennom det nålhullet der!!! Den så jeg virkelig ikke komme...
Tusen takk <3

Klem,Hanne

Drømmehuset mitt sa...

Her var det mye fint:) Har noen favoritter her:)
Må nok se igjennom en gang til før jeg stemmer:)
Her var det mye forskjellig!!!!
Lykke til til alle finalistene og god helg:)

nummer ni sa...

Dette var kjempestas!! (men vil dere endre navnet på bloggen min? Kaller den "Nummer ni" ikke "Nr.9".) :)

Hegeslilleboble sa...

Her var det mye flott, jammen ikke enkelt å velge...

PIONPIA sa...

"Huff",...her var det vanskelig å velge hvem man skal stemme på!
SÅ mange flotte kjøkken!!!

Project Vibes gate sa...

Ikke for å være "dårlig taper" NIB, men det er så og si alltid de med flest følgere som også får flest stemmer og vinner (bare sjekk!!). Vi med under 50 følgere får sjelden nok stemmer til å henge med.. Nå er det riktignok også gode grunner til at enkelte blogger har mange følgere og fortjener det så all ære til dem - de gjør en fantastisk jobb! Alikevell har man dersom man er relativt ny og har få følgere liten sjans til å noen gang vinne! Jeg er uansett beæret av å bli valgt ut av en ekstern dommer! Det er jo selvsagt ekstra gøy :) Kanskje man noen ganger skulle latt en ekstern dommer også velge en vinner? Eller premiert eller fremhevet "nye bloggere" i ny og ne?? Dere gjør en flott jobb NIB, så ikke ta dette som en klage til dere - bare ett lite innspill :)

Project Vibes gate sa...

oj, håper ingen tar kommentaren min over negativt! Å bli plukket ut (uansett om man vinner eller ei) er jo uansett kjempe positivt og gøy - og gir masse publisitet i seg selv som gjør at nye personer oppdager bloggen :)

NIB sa...

Hei Project Vibe!

Vi tenker at det å bli trukket frem som finalist i en konkurranse blant 400 bidrag, i og for seg må være en veldig god mulighet til å både få flere følgere og en mulighet på lik linje med alle andre blogger - store eller små - å vinne;)

Anonym sa...

Prosjekt Vibesgate har et poeng...Hilsen gjestekikker

Ylva sa...

Utrolig flotte kjøkken, men spesielt godt likte jeg VILLA VON KROGH sitt bidrag! :-)

Kristian fra Veaplan sa...

Håper folk husker å stemme på kjøkkenløsningen, ikke bare på "fineste bilde" :)

Lykke til alle sammen!

Fjasevas Huset sa...

utrolig masse fine og utrolig ulike kjøkken!

det var skikkelig vanskelig å velge bare ett!

Det blir uansett en verdig vinner- for her fortjener vel de alle å vinne kanskje:)

Klem

Consept Constanse sa...

Hei!
Blir litt oppgitt når jeg leser kommentaren til Project Vibes gt. Du skriver: Ikke for å være "dårlig taper" men....For det første er det lenge igjen til avstemningen slutter og du har jo ikke akkurat tapt enda. Dessuten har du blitt plukket ut som en av de 10 beste av ca 400 bidrag og det i seg selv ville de fleste ha sett på som en seier. Har selv en liten blogg med rundt 50 følgere og ser at de som virkelig er store legger ned mye tid og krefter på bloggen sin. Det ligger mye egeninnsats i å få mange følgere. Ganske naturlig at man stemmer på de bloggerne man kjenner og har et forhold til. De fleste med mange følgere har også en stor tilhengerskare for at de har en stil som mange liker. Vi må heler ikke glemme at det viktigste er ikke å vinne men å delta. Lykke til med utfordringen både til Project Vibes gt. og til alle de andre flotte finalistene.
Vh Connie

Project Vibes gate sa...

Hei Connie, hvis du leser kommentaren min igjen så oppdager du kanskje at jeg er mer eller mindre enig med deg! Var redd noen ville tolke det i værste mening, men det var bare ment som ett innspill! Ikke meningen å irritere noen der ute! NIB og interiørbloggerne generelt er et herlig fristed fra all hetsingen som blant annet finnes på tenåringsbloggene og motebloggene :) klem til deg! (PS: jeg har vært i to finaler tidligere og er veldig fornøyd med det, selvom jeg ikke har vunnet! ;)

Anonym sa...

Det er jo oftes sånn at den som stikker av med seiern nå er den som gidder å drive med (flest ) "Stem på meg" kampanjer...så ikke så dumt forslag syntes jeg å la en jury velge også vinner

Miss Mette sa...

Så mange flotte bidrag :) Kjempe inspirerende å se :) Min stemme går til Villa von Krogh for herlige kontraster i hvitt - flott sammensatt av grovt, tøft, lyst og yndig... Masse lykke til :) Klem fra Mette

Hasigamas mamma sa...

Jeg stemmer på den/de løsningene jeg LIKER best, uavhengig av hvem som er eier av bloggen!Men kanskje en ekstern "sistedommer" kunne vært et alternativ en gang i blant?
Denne gangen har det uansett vært VELDIG vanskelig å velge, for det var så mange flotte bidrag.
Lykke til alle sammen!

Project Vibes gate sa...

jeg er redd jeg er blitt misforstått,og for å ikke "forsøple" stemninga her inne, har jeg skrevet en kommentar på siste innlegg i min egen blogg for de som er interisert i drøftingen. Sorry NIB jenter, jeg synes dere gjør en fantastisk jobb og det var virkelig bare ment som en "tanke" og ikke som "sutring" slik det kanskje ble tolket :) måtte den beste løsningen vinne! :)

NIB sa...

Hei hei Project Vibes gate! Ikke noe dårlig stemning å komme med innspill, da vet du!

Det er jo alltid mange måter å gjøre ting på, vi har tenkt at det har vært litt ekstra stas at interiørbloggerne SELV har stemt frem sine favoritter, men det kan jo også være aktuelt å la en ekstern jury velge vinnere:)

Håper du har en fin helg, og det kan jo ikke bli sånn at det ikke er lov å komme med tanker, fordi en er redd for å bli stemplet som negativ:))

Project Vibes gate sa...

Takk NIB :) det var hyggelig å høre!

Anonym sa...

Hei!Project Vibes gate bra innspill,helt enig med deg.Har ikke blogg selv,men følger NIB.Jeg syns det er utrolig mange Shabby chic blogger og det er stor sett de også som vinner,pga de blir stemt frem av folk med samme smak.Mens de som velges i finalen når er det ekstarne dommere da kommer det mer varierte forslag,bra.Bare så det er sagt jeg fordommer/misliker ikke andre sin smak som er ikke lik min:)

små og store drømmer sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
små og store drømmer sa...

Jeg har tenkt på dette selv i de tidligere konkurransene.
Og har også trukket den konklusjonen at det er de shabby som oftest vinner, da de har flest tilhengere. Uavhengig av antall følgere eller flest innlegg, men fordi de fleste elsker den shabby stilen og stemmer den frem.

Men men, det er valgfritt å delta.
De siste gangene har jeg valgt å ikke gjøre det.
Hadde spillereglene om kun ett bilde og ikke vannmerke/collager blitt holdt, hadde ikke halvparten kommet videre heller.

Denne gangen heier jeg på
Hjem te na mor!!! :)

HANNES DAGBOK sa...

Hmmm...kanskje vi definerer stil forskjellig men jeg synes vel ikke det nødvendigvis er shabby-bloggene som vinner og denne gangen er det vel ikke et eneste shabby-kjøkken med blandt finalistene(det måtte i så fall være mitt).
Jeg er så LEI av all klaging over hvite vegger og gulv.
Hver sin smak...og jeg har full tillit til at gjestedommere og publikum stemmer frem de de synes er best.
Enten vi liker det eller ikke har det faktisk vært "trendy" å være "shabby chic" i noen år...dette er definitivt i ferd med å snu.
Når alt dette er sagt stemmer forhåpentligvis folket frem det tverrsnittet synes er finest eller stemmer på blogger de følger. Alt dette er vel helt ok?...det er jo bare for moro!

Hanne :)

Duse Pasteller sa...

Hei!
Må bare si at jeg synes ALLE finalistene har FLOTTE bidrag!
Og det samme synes jeg om dem som var i bildegalleriet (skulle gjerne sett noen av dem videre til finalen, men sånn er det jo bare - juryen bestemmer!)
Denne gangen har jeg stemt på et bidrag av en blogg jeg ikke kjenner fra før - selv om jeg følger 3 av de andre finalistenes blogger fast. Dette fordi jeg falt MEST for dette bidraget, denne gangen.
Masse flinke folk der ute! Kjekt og hente inspirasjon og oppdage nye blogger!
Ønsker alle finalistene
LYKKE TIL!!:)
Klem, Janni

NIB sa...

Hei dere!
Moro at dere deler tanker rundt utfordringen, vi tar alt med oss når vi planlegger videre:)

Vi er veldig enige at dette skal være aller mest for moro, at det skal inspirere oss bloggere, og kanskje også andre lesere uten blogg. Og det tror vi det gjør:)

Når det gjelder vinnernes stilarter synes vi mye er representert gjennom årene med utfordringer; vi har f.eks vinnere som Med et lekent sinn, Rosaliga, Sne og Shabby Charm de siste gangene. Totalt forskjellige stilarter, men herlige og inspirerende alle sammen.

Ser vi også må rette opp i misforståelsen om at man kun kan bidra med et bilde. Det er selvfølgelig helt i orden at man lager et innlegg med flere bilder, og bidrar med dette innlegget:)Vannmerker og collager er vi veeeldig glad for å slippe å forholde oss til, det ser så rotete ut her inne hvis alle bidragene har hver sine vannmerker:)

Vi er veldig glad for engasjementet rundt utfordringene, bare moro å høre hva dere tenker:)

Ann Helen

Anonym sa...

...og det var igjen "shabby"Blogg som vant:(