Denne nettsiden siden har flyttet til Norskeinteriorblogger.no

mandag 1. november 2010

Utfordring november: " Stue"

Nå håper vi dere er klare for å vise oss sofakroken deres! Mørketiden vi er inne i fører til at vi ofte koser oss litt ekstra i nettopp stua. En god sofakrok, et lunt teppe, puter du har laget selv eller kanskje noen nye lyslykter? Hva du vil vise frem er opp til deg. Vi gleder oss til å inspirere og bli inspirert.

Det er kjempestas å kunne presentere Anne Vestad, redaktøren for Rom 123, som jury denne gangen. Rom 123 stiller også med premie- 1 års abonnement på Rom 123. I tillegg har vi skikkelige fine premier fra Photowall og Kähler.


I sofakroken til Julie - IfraLahell
  • NIButfordringen annonseres den 1. i hver mnd.
  • Vi tar i mot bidrag frem til den 7. november kl. 21.
  • 10 bidrag plukkes ut til finale og avstemming. 1-3 plass vinner fine premier
  • 10-20 andre bidrag vises i inspirasjonsgalleri.
  • Alle kan delta, man trenger ikke være medlem. Bildene må være fra eget hjem eller hytte.
  • Vi oppfordrer til å bli med i konkurransen med store bilder uten vannmerke. Vi ønsker heller ikke collager. Dette øker sjansen for å bli plukket ut.
  • Ta frem dine aller beste bilder, og la deg inspirere:)

Husk å linke inn til NIB - det setter vi stor pris på!

Ditt bidrag vil kunne benyttes også i andre medier. Ved å delta i utfordringen aksepterer du dette.


35 kommentarer:

Maren sa...

Hmm jeg skrev feil "tittel" på første forsøk, håper dere kan fjerne det ;) for jeg er nok ikke datakyndig nok til å få det til selv ;)

På forhånd takk !!
-maren-

NIB sa...

hei hei maren - ikke noe prob, det er fikset:):) takk for bidrag!

Beate i Husets Hjerte sa...

Hei..skrev også feil først. Kan dere fjerne den første av de to like?:-)

NIB sa...

Hei hei Beate:) Klart det! Fikset:)

Krabbelure sa...

Epost med lenke sendt, - håper det ordner seg fra meg. Krabbelure

From not to hot sa...

Halloen, tenkte bare jeg ville si fra at dere har skrevet 7. oktober i stedet for 7. november i teksten :)

x-tine sa...

e får ikke tell å lægg tell sio mi.huff e e dårle på data

Cosmos sa...

Hei kan dere endre mitt innlegg til bloggens navn COSMOS istendfor hele bloggadr min?? (innlegg ca 619
Takk
Marianne

Avdelingen sa...

Dere skriver at bildet man event. deltar med kan brukes i andre medier. Vil da bloggen bli kreditert bildet?

NIB sa...

Hei hei Avdelingen:) Alltid:) Det er litt av hensikten:)

Anonym sa...

Kan jeg bruke bilder en annen har tatt hos meg? Kameraet mitt må på reperasjon...

NIB sa...

helt ok, anonym - men ikke bruk bilder fra proff fotograf uten godkjenning fra fotograf:)

Elin med Draumesidene sa...

Hei NIB! Her renn det visst på med bidrag? Er så artig å kike inn i alle dei ulike stovene rundt om i landet (og utlandet) :) Eg er mest med for å få nye bekjentskaper, og vil anbefale dette til andre også. Ein flott måte å bli sett på! Takk for fine ord!

Takk for all jobb dokke legg ned, for alle oss her ute!

Klem E :)

Camillas romantiske hjem sa...

Hei! Fikk lagt inn to bidrag, det første skal slettes, håper dere kan fikse det! Skulle også hatt Camillas romantiske hjem som undertittel, men det fikk jeg ikke til...Takk for hjelp!:)

meretes galleri sa...

Hei NIB.
Dere gjør en super jobb!
Artig å følge med dere :-)Det er så mange spennende og flotte blogger, at jeg helt mister pusten :-) skulle gjerne hatt mere tid å lese dem. ønsker dere en fin dag alle sammen. Ønsker alle lykke til med NIB sin utfordring- stue. LYKKE TIL :-)
Mvh Merete.

Gul Hverdag sa...

Jeg ble aldri klok på hvilket bilde jeg skulle velge... Jeg la ved to stk i innlegget.. Er det slik at dere da velger det dere synes er best evt.??

Anonym sa...

Hei Camillas romantiske hjem. Alt i orden nå :)

NIB

Hjertedamas blogg sa...

Kan man legge inn to innlegg? Dersom ikke, så fjern den siste:DDDD Klemz

Anonym sa...

Mye lekkert!.... men utrolig mye hvitt...Så jeg heier på Thea`s Mania!! Et utrolig fint og fargerikt hjem som oser av glede og sjarm!!

Linda

Lisas hjem og skatter sa...

Hurra :) da har jeg for første gang rotet meg til å ta utfordringen hos dere!! gøy :)

ha en kjempefin dag! mange fine stuebilder!!!

www.mholen.blogspot.com sa...

Hei, jeg la også inn to innlegg, det første "Vår sofakrok :D" kan slettes, beklager rotet :) Kunne man legge inn mer enn et bilde eller tar dere en titt på hele innlegget som bildene er koblet til? :)

Mitt ☆ Mine sa...

Hei på dere!
Det ble litt tull med det første innlegget - bildet ble skikkelig rart og kornete...Dere kan altså bare slette det første innlegget - alså innlegg 152!

Beklager alt styret!!!

klem

STYLIZIMO sa...

Maa bare si jeg er imponert over alle de fine bidragene saa langt!
Det blir nok litt av en jobb aa gaa igjennom og velge ut her vil jeg tro :)

//Nina

Tracey sa...

Hey NIB!

I made you my Favourite Blog Friday today. xx

Fjeldborg sa...

Hmmm, hva skjedde med linkbildet mitt? Det er veeeeldig uskarpt? Kan dere fjerne det, så jeg får prøvd på nytt? Ingrid:)

Knøttehuset sa...

Sånn nå har jeg også lagt inn innlegg m bilder fra min stue o glink til NIB.. sjekk ut..

Sea of Design sa...

Oi, her var det mye fint! En super måte å få inspirasjon på og samtidig oppdage nye blogger. Jeg har allerede funnet mange nye!
Lykke til alle sammen! :D

Anonym sa...

Hei! Til dere som ønsker å bytte linkbilde - det kan dere redigere i selve innlegget deres. Hvis ikke kan jeg selvfølgelig fjerne linken - hva har dere lyst til?

NIB

Frøken H sa...

Var ikke frister kl 21 i kveld?? Ser at det alt er stengt for flere bidrag, så får ikke lagt inn mitt...:(

Huldra sa...

Ikke jeg heller.. :(

Er det mulig å få de med, siden vi var ferdig før klokken slo ni?

embla85 sa...

Å, super gøy med disse utfordringene :) Er så mye fine stuer rundt om i dette landet, veldig gøy å se :)

Frøken H sa...

Usj, jeg var borte en tur akkurat. Og nå er den jo stengt igjen! :S Men men, da får jeg vel heller henge meg på neste gang! ;)

-Mia- sa...

Utrolig mange flotte bidrag denne gangen!! Klem

Hannes dagbok sa...

Oj så mye fint!!!! Glad det ikke er meg som må velge!

Janniche sa...

Gøy utfordring og mange flotte bidrag!!
Jeg bare lurer på når de 10 finale blir annonsert...?

Klem, Janni