Denne nettsiden siden har flyttet til Norskeinteriorblogger.no

onsdag 10. november 2010

Galleri- stue

Da var galleriet klart. 20 fantastiske bidrag og en masse herlig stueinspirasjon. Det er ikke tvil om at det finnes mange fine sofakroker der ute. En stor takk går til dere, for at dere er med og deler inspirasjon med oss!!

I galleriet viser vi bilder som vi på NIB syns har vært spesielt inspirerende, men som gjestedommer Anne Vestad ikke har valgt ut til finale. Finalistene vil bli presentert på fredag.



Fjeldborg


Gul hverdag


Babyramen


Huset på planen


Landcharm


Draumesidene


Shabby charm


Hannes dagbok


M by M


Avdelingen


Huset ved fjorden


Min lykke i verden


Designhund


1001 nuit


Rikkes stil


Anettes hus


Stylizimo


Harmonisk lykke


Yvonnes ymserier


Vanlig hverdag

34 kommentarer:

Hasigamas mamma sa...

Åh, flere av mine favoritter var med her... nå er jeg spent!

Marthe sa...

Her var det virkelig mange nydelige stiler. Utrolig bra! Jeg blir så glad av å se at så mange forskjellige stiler tiltaler meg:)

Spennende! Lykke til alle dere som har meldt dere på.

M

ChatrinesLiving sa...

Wow!!! Så MYE lekkert!

Sea of Design sa...

Mange av favorittene mine er med her, kjempefine inspirasjonsbilder! Gleder meg til fredag!

Tove `blogg verden sa...

Utrulig mye flott : ) Kjempe spennede dette her !! Flere av mine favoritter dette ja!!
Kan nesten ikke vente til fredda`n : D

M by M sa...

Så gøy å bli plukket ut blant alle disse fantastiske stuene :-) Tusen takk :-)

Janniche sa...

Flotte bidrag!! Noen av mine favoritter her også ja!:)
Spennende!!

Janni:)

Merete sa...

For en ære å få være med i galleriet:)
Tusen takk:)

Mange flotte stuer der ute...

Merete

Monica sa...

utrolig mange flotte bidrag, mange favoritter her ja:)

manuela sa...

mange flotte bidrag!
stylizimo og huset på planen er nok mine favoritter!
men mange fine "shabby" og;)

Concept Interiors sa...

Avdelingen er helt klart min favoritt!

Alfasinteriør sa...

Så mange fantastiske flotte sofakroker:). Favoritten min er blant dem:). Blir spennende.

Klem Alfa

Living White sa...

Her var det bare sååå mange fine stuer og så mye inspirasjon. Drømmer meg bort...

Jorid ♥ Noe på Hjertet sa...

Så my flotte bidrag! :-)

Ønsker dere en fin torsdag!
Klem Jorid

Maya: sa...

Nå er jeg jammen meg spent på finalistene, for her i galleriet var det mye pent! Gleder meg:)

Maya

Rikke sa...

Masse fine stuer her...spennende spennende:)

Anonym sa...

Nå lurer jeg virkelig på hvem finalistene er for disse stuene var jo kjempefine! :) Mange inspirerende og kreative mennesker der ute:)

Marens hverdagsliv sa...

Så mange fine kosekroker i galleriet !!
Er kjempespent på å se finalistene !!

Lykkehuset sa...

Ååå, så mange flotte sofakroker. Gleder emg til å se de som er plukket ut også. Spennende!!

Yvonnes Ymserier sa...

Veldig koselig å få være blandt inspirasjonbildene i galleriet - tusen takk NIB-jenter :) Og veldig mange flotte stuer her, favoritten min er ikke mer, så den blir nok å finne blandt finalistene håper jeg ;)

-Mia- sa...

Såå mange kjempefine bidrag som er kommet med her, spennende å se hvem som er valgt blandt de ti i finalen!! Ha en fin dag! Klem

Magnys Lille Krinkelkrok sa...

så utrolig mye spennende og personlig !! "huset ved fjorden" var nyyydleig....

HVER ENESTE DAG sa...

Hvilken ære å være med i inspirasjonsgalleriet sammen med flere av mine favoritter :)
Tusen takk!
Blir spennende å se hvem finalistene er....

i mitt lille rekkehus sa...

Så masse fine stuer, nå er jeg veldig spent på finalistene:)

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Så utruleg moro å bli plukka ut til Galleriet.."lille" meg blant alle dei flotte bidraga!! Gleder meg til å sjå finalistane:)
Tusen takk!:))
Klem frå Bjørg :-)

Karma sa...

HerligHerlig. gleder meg til å se finalistene!

Kaja:)

hviit sa...

Hvis disse ikke kom til finalen.... da må finalekandidatene virklig være gode, for her var mange av mine favoritter...

Martes atelie` sa...

Her var det jammen mye fint. Takk for inspirasjon!

Ladybug sa...

Så fantastiske stuer! Nå fikk jeg jammen meg god inspirasjon.

My Wonderworld sa...

Utrolig mye lekkert! Gleder meg til å se finalistene!!

givemeinspiration.blog.com sa...

Mange fiine stuer og sofakroker! Men hvor blir det av finalistene?Kan nesten ikke vente;)

Gul Hverdag sa...

Å for en ære å få bli med i galleriet:-) Kjempe gøy!! Sammen med de flotteste stuene! Folk har det jammen meg fint der ute asså!
Ja nå venter jeg i spenning på finalistene her:-) hihi Lykke til allemann!!

anita_senorita sa...

venter også spent på finalistene ;)

Hilde sa...

WOW! Så utrolig mange lekre bilder! Inspirerende