Denne nettsiden siden har flyttet til Norskeinteriorblogger.no

søndag 12. september 2010

Stem på interiørbloggernes flotteste soverom

Her er de 10 finalistene som konkurrerer om å ha interiørbloggernes flotteste soverom.

Premier:
1. plass: Jielde Signal bordlampe fra Linneas Hage. Verdi 2300,-
2.plass: Rice bolle- og koppesett fra Anna Johanna. Verdi 499,-
3. plass: Valgfri signert kunstplakat fra Happy Home Wall. Verdi 480,-

Klikk dere inn hos hver blogger for å se flere bilder av soverommet:)

1. Kjerstis Lykke


2.Livs lyst


3. Med et lekent sinn


4. Hokusfiliokus


5. Project Vibes gate



6. A tiny bit of heaven


7. Loppe Leah



8. Landcharm


9. Hannes dagbok


10. Fryd + design



46 kommentarer:

HUSET PÅ HØYDEN sa...

Flotte!

Anonym sa...

Unnskyld meg men hvordan kan et av bidragene få 17 stemmer på null niks? Er det bare å stemme og stemme om og om igjen og da vinner jo selvfølgelig den som har best tid til å sitte ved pcen. Er det riktig da?

embla85 sa...

Min stemme er gitt :) Kjempe fine rom, alle sammen :)

- embla - sa...

Nydelige rom alle sammen. Det var jammen vanskelig å velge... :-)

Bente sa...

Hei!

Jeg synes alle finalistene viser nydelige soverom her, men jeg henger meg litt opp i at de er så like. Det er sikkert først og fremst fordi de gjenspeiler de trendene som går nå, men jeg synes samtidig at det var større variasjon i galleribildene under her. Dette er bare en kommentar:)

Blir ikke lett å velge et rom i hvert fall:)

Hanne sa...

Mange fine bidrag! men synes dere har valgt ut litt vel like finalister...?? Med et lekent sinn skiller seg klart ut. Uansett, lykke til alle finalister!

Anonym sa...

Må innrømme jeg er litt skuffet over finalistene, mye likt og "kjedelig". Skulle gjerne sett litt mer varierte finalister.

Oh happy day! sa...

oj oj her var det mye lekkert :) Lykke til alle sammen:)

Magnys Lille Krinkelkrok sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

Er enig i at alle er veldig lik, og i samme stil...
Selv om det er mye fint her. Men hadde vært litt kjekkere med mer variasjon/ flere stilsjangre...

Anonym sa...

Lurer på hva som ligger til grunn ved utvelgelsen og hvem som velger ut... Flere bilder som rett og slett ikke har noe spesielt ved seg... Fargeløse og kjedelige... Mange flere fine bilder ved forrige innlegg. Hvordan kan en uredd seng eller et bilde der halve består av en dør og man ser en seng langt i det fjærne være blant finalistene? Nei, ser frem til neste utfordring, håper utvelgelsen er bedre da...

små og store drømmer sa...

Litt enig, ble mer speechless av bildene i innlegget under, men jeg har selvfølgelig stemt på min favoritt :)

Uansett, alltid morro med utfordringer og fine premier :)
Keep up the good work jenter!!!!

Elin med Draumesidene sa...

Eg har eit stort ynskje om å nå ut til alle dei som la att over SYTTI kommentarar til meg!!! TUSEN TUSEN TAKK!!! Ei oppleving!!! Eg klarer av helsemessige årsaker ikkje å skrive til alle for å gi ein STOR klem! :)))

Lykke til alle finalistar! :)

KJEMPEklem frå Elin :)

NIB sa...

Vi NIb jentene bruker lang tid og vurderer alle bidragene ved hver innsending. Vi har like forskjellig smak og stil som dere som sender inn bidrag og stemmer. I galleriet har vi valgt å vise 20 bidrag, derfor vil nok alltid galleriet vise en større bredde enn finalistene, hvor vi kun har plass til 10.

Når det kommer til finalistene og fordeling i forhold til stil, mener vi at alle fire roller her er representert. I tillegg til stil, legger vi vekt på gode bilder. En halv dør, eller en seng i det fjerne kan være med på å skape spenning i ett bilde.

Selv mener vi at vi har plukket ut 10 verdige og flotte finalister. Ønsker dere alle lykke til:)

små og store drømmer sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Hanne sa...

Å være uenig i NIB`s valg er en ting, men å kritisere enkelte finalister her og deres bilder synes jeg er unødvendig....

Hasigamas mamma sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Torill sa...

Eg gratulerer til alle som har deltatt i konkurransen for at dei faktisk har eit soverom å vise fram. Det er meir enn eg kan glimte med.

Ei særskild helsing til alle finalistar, lykke til! Eg har gitt mi stemme.

Gleder meg til å sjå neste utfordring sjølv om eg ikkje er med i konkurransane. Månadsbidraga gir masse inspirasjon og glede. Tusen takk.

tinemor sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
tinemor sa...

Jeg liker ikke å klage,
men denne gangen er jeg faktisk skuffet.
Jeg var innom samtlige som hadde meldt seg på og det er flere av de som ble mine favoritter, MEN INGEN av de er med i finalen....

Men smaken er som baken , -heldigvis

Drømmen om en eplehage sa...

Mye flott og min stemme er avgitt.
Litt av en jobb dere gjør med å gå igjennom alle bidragene! Vet det ikke er gjort på en liten halvtime samtidig som en myser på Skal vi danse.

Stå på =)

Project Vibes gate sa...

Selvsagt morsomt å komme til finalen, men all misnøyen med finalistene ødelegger liksom litt av morroa for oss som har vært så heldige å komme med. Syntes også at det var masse flott der ute, men syntes alikevell at NIB har gjort en god jobb i å vise et bredt spekter. Uenig i at det er shabby chic stilen som regjerer i utvalget, snare tvert i mot - og det er jo litt deilig for en gangs skyld :) krysser fingrene lell jeg *JIPPI* Takk til alle som har stemt på meg :)

Anonym sa...

Skuffet jeg også ;O(
Alle soverommene her går i samme sjanger...
Iallefall ingen av mine favoritter her. Min favoritt er All of Irina!
Men ønsker finalistene lykke til.

Mvh Marie.

Sveitserhus og rosehage sa...

Jeg synes det er 10 flotte finalistrom! Fryktelig vanskelig å bestemme seg for hvem jeg skal stemme på, så jeg må nok gruble litt mer før jeg avgir stemme. Jeg synes absolutt ikke de er kjedelige.

Lykke til alle finalister! :)

Og takk til alle som har lagt ut inspirasjon. Nå har jeg mange ideer til hvordan jeg kan style videre på vårt rom.

Anonym sa...

Når er siste frist for å stemme?

NIB sa...

....og med dette takker vi de anonyme som med innspillene denne gangen har inspirert oss til å lage en ny serie her på Nib;
- en gjennomgang av alle de kjente interiørsjangerne og deres særtrekk....
Når man som interiørblogger ikke ser forskjell på f.eks Hokus Filiokus, Med et lekent sinn og Loppe Leahs bidrag, men kaller alle shabby chic, ser vi at det kanskje er behov for det?
;-)

Til lags åt alle etc...
Vi er så fornøyde med finalistene! De er lekre, trendy, gjennomførte og stilsikre, synes vi - og ikke minst er de i ulike stilarter!

Til øverste anonym kan vi opplyse om at om du prøver å stemme mer enn en gang, kommer det opp en beskjed med "sorry, we have allready counted your vote". Det betyr at det ikke går å stemme flere ganger fra samme ip-adresse...

hobbyvimsa sa...

Min stemme er gitt,mye fint og velge i her,men min stemme går til en blogg jeg følger,og som jeg syns fortjener en seier,synd hun ikke leder:)klem Linda:)

Laila - Brukt og Grønt sa...

Jeg ble også skuffet. Jeg trodde at iallefall en av mine favoritter ville bli valgt ut. Men det sier kanskej mer om min smak? Jeg sier ikke at jeg ikke likte noen, men jeg syntes det var mange som jeg likte bedre...

♥ Anja-Karin ♥ CleanCanvasStudio sa...

OJOJOJOJ, her var det masse herlig inspirerende soverom ♥ ELSK ♥ Kjekt at det er så varierende uttrykk som er valgt ut. Det kan ikke ha vært lett å plukke ut 10 stk blandt alle de fantastiske bidragene.

Ønsker alle sammen lykke til :)

Rustikk sa...

Fantastiske soverom og min favoritt kom med, så nå skal jeg stemme:)

storeflittig sa...

Hei hei!

Tenkte å si litt her.

Vi som jobber med NIB ønsker kritikk som går mot oss velkommen - det hjelper oss å bli bedre.

Vi jobber nesten døgnet rundt for å få til en HYGGELIG og INKLUDERENDE side. Slike finnes det ikke så mange av inne på nettet. Det er noe av det som gjør NIB og interiørbloggerne unike.

Vi prøver å få til et nettsted hvor medlemmene kan klappe hverandre på skulderen, oppmuntre hverandre og heie hverandre videre.

Jeg syns vi har funnet 10 fantastiske finalister. Selv jeg som er i juryen har ikke fått med alle mine 10 favoritter - slik vil det jo alltid være:)

Siden dette er VÅR nettside, og vi selv ønsker å styre hvordan stemningen her inne skal være er noen kommentarer slettet av meg.

FEEL THE LOVE

På NIB er vi glade i hverandre:)

Marthe sa...

Jeg har stemt, men ingen av mine favoritter er med. Selv om det var veldig mange nydelige rom her også. Skjønner at det ikke er så lett å velge heller. Det jeg syns er bra er at det ikke er gjengangere i konkurransen! Keep up the good work!

Anken sa...

Jeg har også stemt selv om ikke noen av mine favoritter kom med denne gangen.
Jeg var med i utfordringen, men ser at jeg har mye å lære når det gjelder å ta bilder. Jeg hadde vel også misforstått litt, for jeg trodde det var viktig å få med et bilde av hele rommet.
Jeg synes dere gjør en kjempejobb, dere NIB-jenter.

I FEEL THE LOVE :)

Jeanette Lunde sa...

Tusen takk for at jeg er blant finalistene! Selv om jeg er enig med "project Vibes gate" at noe av gleden blir bort når det er så mange negative kommentarer.

Jeg heier på NIB og på alt arbeidet de legger ned. Stå på jenter :)

I CAN FEEL THE LOVE!

Tusen hjertelig takk for alle som har stemt på meg! :)

kjersti sa...

Hei:)

NIB jentene gjør en fantastisk innsats, og jeg er utrolig takknemlig for å være valgt ut som en av de 10:)
Trist å lese alle de negative kommentarene (som nå er slettet), da jeg aldri har sett på dette som en konkurranse...
Vi er vel her for å bli inspirert og å inspirere hverandre, er vi ikke...?:)

Jeg gratulerer de andre fantastiske finalistene, og takker for alle stemmer jeg har fått:)

KLEM Kjersti

Hannes dagbok sa...

Heia NIBjentene!!

Synes det er flott at dere tar affære og gjør konkurransen til en morsom ting:=)

Det er dere som bestemmer her og vi er jo interessert i deres mening om bidragene vi sender inn...er det ikke derfor vi er med?
Jeg har sendt inn mange tidligere men dette er første gangen jeg har kommet med (hurra)! Men jeg har lært utrolig mye i disse kåringene...også om fotografering og hvordan få vist den beste siden av det man har;=)

Det er mye stildebatt om dagen og som deltaker i en annen konkurranse også så har det blitt til at jeg har sluttet å lese kommentarene. Like greit;=) Hva folk vil ha er jo opp til hver enkelt eller? Men det er tydelig at vi som liker det lyse er i store trekk skåret over en kam nå om dagen. Folk ser kun hvite gulv og hvite vegger og konkluderer med at det er kjedelig.
Det er et stort knippe flotte bloggere som er tilhenger av den landlige stilen og vi henter bøttevis med inspirasjon fra hverandre så kan det ikke være plass til alle?

Jeg ser STOR variasjon i bidragene og synes dere har tatt ut mye flott!

Stå på jenter!

Anonym sa...

Vet dere hva? jeg syns dere har vært flinke! SÅ mye arbeid dere går igjennom hver uke, så må jeg bare legge meg flat! (ikke bokstavelig talt altså -men nesten;)). jeg hadde blogg en stund (inntil jeg fikk senebetennelse), og det er virkelig mye arbeid!

Det må jo selvfølgelig få lov å være uenig i hva som er fint og ikke, smak er jo ikke akkurat objektivt:) men når det er sagt, traff den ene blink for meg altså, og jeg tror jammen jeg følger den bloggen fremover...!! 2 av de andre har jeg fulgt lenge, så de ER dyktige!!;) jeg syns det er gode finalister, og heia NIBjentene!!;) hihi:) er så koselig å komme innom her og se og få inspirasjon, ikke bare fra en blogg -men fra MANGE! så gøy:) hipp hurra for det:D
-birgitte-

STYLIZIMO sa...

Gratulerer alle med finaleplass!
Lykke til alle sammen:)

Goy aa se alle de forskjellige soverommene vi har. Ikke det man blogger mest om til vanlig kanskje, saa jeg likte sjangeren paa denne utfordringen.

Staa paa NIB - jenter! Dere gjor en kjempejobb, og jeg er veldig glad for at jeg for lov til aa vaere medlem hos dere!


//Nina

~¨Jenny~¨ sa...

Gratulere så mye til finalistene!! Kjempefine soverom, og det er vansklig å velge bare et å stemme på :)

NIB: Dere er kjempeflinke !!

Eva / Sycamore Street Press sa...

I love the use of vintage linens in the last one!

Landcharm sa...

Ja, her var det mye spennende lesing. Først en takke til Nib for at jeg kom blandt finalistene. Jeg tok denne utfordringen som et spark bak for å få ferdig de siste detaljene på sovrommet, og er veldig avslappet til at dette er en konkurranse. Klart vi alle har forskjellig smak, men er ikke dette et sted for å inspirere hverandre - syntes tonen i noen av innleggene er overraskende skarpe. Ønsker alle lykke til, og til Nib ønsker jeg lykke til med kommende konkuranser. Kan vi ikke ta dette som en lek!

dragonfly sa...

I love a number of them, but #1 was an easy choice.

åshilds villa sa...

nå har jeg stemt.masse flotte soverom..mvh.åshildsvilla

FruFly★Heidi sa...

I lys av den helt unødvendige diskusjonen som har oppstått her vil jeg bare kommer med et par oppmuntrende ord til NIB-jentene! Dere gjør en fabelaktig jobb og viser så absolutt bredde i ulike stiler og måter å presentere et rom på. Takk og god helg!<3

Trollmor sa...

Super konkurranse/tema, flotte finalister og number 1 er bare helt soleklar for meg :) Nå skal jeg bare finne ut hvordan jeg skal stemme hihihi....

Turid sa...

Kjempefine soverom, alle sammen. Alle rommene ser veldig innbydene ut, får lyst til å legge meg der med en god bok.